Ce sunt monosexualii

– Ați auzit că s-a lăsat Dragnea de furat?!
– Serios, când e înmormântarea?!

————————————————————————————————————

Un domn adevărat trebuie să știe ce-i place unei doamne, pentru a nu merge cu ea acolo unde se vând aceste lucruri!

————————————————————————————————————

Ion și Maria s-au dus în pădure să culeagă mure. Și, fiindcă era multă lume, au cules mure…

————————————————————————————————————

Un pacient la un consult al doctorului sexolog :
– Domnule, vă voi arata niște imagini și dumneavoastră va trebui să îmi spuneți care sunt primele asocieri pe care le faceți la vederea acestora.
– Femeie. Sâni. Sex oral.
– Bine bine, stați mai întâi să vă arăt imaginile…

————————————————————————————————————

– Ioane, tu te mai gândești și la altceva în afara de mâncare și sex?
– Tuu, să știi că ai dreptate – am uitat să cumpăr bere!

————————————————————————————————————-

– Ioane, tu ce orientare sexuală ai?
– Eu sunt monosexual!
– Adică?
– Adică, fac sex singur cu mine!

————————————————————————————————————

Doi prieteni discută:
– Eu cred că sexul poate fi soluția la orice problemă!
– Ioane, ia mai dă-te dreac’ și trage-ți la loc pantalonii!

————————————————————————————————————

Am încercat o abordare mai creativă asupra sexului – l-am făcut cu mâna mea!

————————————————————————————————————

– Mărie, am acumulat atât de mult stres și cred că unica soluție de a scăpa de el este un sex oral!
– Bine mă Ioane, și unde drac meri tu la ora asta din noapte să sugi o pulă?

————————————————————————————————————

Ea mi-a spus că a cumpărat această lenjerie intimă din mătase pentru mine. Apoi s-a supărat când am luat-o pe mine!

————————————————————————————————————

O prietenă a hotărât sa slăbească, așa că nu a comandat pizza prin intermediul telefonului – a mers singură după ea!

————————————————————————————————————

Sfat practic pentru unele femei :
Creierul nu este o sprânceană – dacă nu îl ai, nu îl poți desena…

————————————————————————————————————

– Scuzați-mă că v-am supărat spunându-vă că sunteți urâtă, credeam că știți…

———————————————————————————————————–

Chiar dacă au o alură mai masculine, și femeile cu mustăți plâng…

————————————————————————————————————

Dacă nu îți este frică de viol, înseamnă că ești urâtă.

————————————————————————————————————

– Ți-ai vopsit părul sau te-ai tuns?
– Mi l-am spălat!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

