Daily Archives: 25/07/2017

Instrucțiuni în caz de cutremur

V-aţi întrebat vreodată de ce dimensiunile sutienelor sunt indicate cu literele А, В, С, D, DD, Е, F, G si Н?
А – Aproape sâni;
В – Вinişor;
С – Сuprinzători;
D – Demni;
DD – Deosebit de demni!;
Е – Еnоrmi;
F – Fаlşi;
G – Gravitaţionali;
Н – Нopa Mitică, de-o cădea cine-o ridică?!

————————————————————————————————————-

După ce m-am certat cu soția mea astăzi, am aprins câteva lumânări pe masă, am pus trei trandafiri în vază și m-am gândit să dreg treaba cu o cină romantică.

A mai rămas doar să vină ea acasă și s-o gătească…

————————————————————————————————————-

Astăzi am făcut 5 serii de câte 50. Mă simt extraordinar și, culmea, nu mă simt obosit deloc.
Secretul meu – am schimbat flotările pe Cognac!

————————————————————————————————————

Putin este întrebat :
– Cu ce vă veți ocupa după ce încheiați cariera de președinte?
– Ce întrebare stupidă, oare ce poate face omul după ce moare!?

————————————————————————————————————

Un bărbat se refăcea după o operație, când vine o asistentă și îl întreabă cum se simte.
– Sunt bine, dar nu mi-a plăcut cuvântul din trei litere pe care l-a folosit doctorul în timpul operației.
– Dar ce-a spus? l-a întrebat asistenta.
– UPS!

————————————————————————————————————-

Doctorul intră la pacient: am o veste bună și una proastă. Pe care vrei să ți-o spun întâi?
-Aia proastă.
-Ai cancer!
-Bun, și care e aia bună atunci???
-A intrat fiu-meu la facultate!

————————————————————————————————————

Țiganca îi zice la țigan:
− No, trebe să ducem și noi puradeii la Grădina Zoologică.
Țiganul răspunde:
− Lasă fă, cine vrea să-i vadă să vină acasă.

————————————————————————————————————-

Doi pensionari stau de vorbă:
– Măi omule, ce-ți veni? ai divorțat după atâția ani de căsnicie și ți-ai luat una de 20…
Celălalt:
– Păi, știi…astea de peste 60…trebuie să ai grijă…mai cu diabetul, mai cu inima, mai cu reumatismul…știi și tu…pastile, controale, oftaturi, văicăreli…deh…pe când astea de 20…seara pleacă de acasă…se întorc dimineața…dormi și tu liniștit, ca omu`…

————————————————————————————————————

Avertizare emisă de Institutului Român de Seismologie Aplicată:

Foarte important, în caz de cutremur! După noile instrucţiuni, fiecare cetăţean trebuie să aibă în casă un cârnat, cabanos sau o bucată de kaizer. În caz de cutremur, trebuie scos repede din frigider şi ţinut strâns în mână. Acest lucru poate ajuta câinilor dresaţi să vă găsească mai uşor pentru a putea apoi să fiţi îngropat creştineşte.

————————————————————————————————————

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom