Daily Archives: 20/07/2017

Diferența dintre o franțuzoaică și o moldoveancă, după sex

O elevă iese de la școală și, cum mergea pe trotuar, o mașină trage pe dreapta și omul de la volan îi spune:
– Dacă te urci în mașină, îți dau 10 lei și o pungă de bomboane.
Fetița scutură din cap și merge mai departe. La colțul străzii, mașina trage iarăși lângă trotuar și șoferul spune:
– Uite, 50 de lei și două pungi de bomboane, ce zici?
Fetița îi spune să-și vadă de treabă și pleacă mândră mai departe. Ceva mai în josul străzii, e acostată a treia oară:
– 100 de lei și toate dulciurile pe care le poți mânca! Ultima mea ofertă!
Fetița se oprește, apoi merge către mașină, bagă capul pe geam și șoptește:
– Nu mă interesează, tati, tu ai vrut Logan, acum descurcă-te!

————————————————————————————————————

Pregătiri și curățenie de Paști:
– Ai bătut covorul?
– Nu, doar l-am dojenit puțin…

————————————————————————————————————

La un proces era judecat cazul unui bărbat care-și omorâse nevasta. Judecătorul îl întreabă pe unul dintre martori:
-Ați asistat la dramă?
-Numai la începutul ei!
-Ce vreți să spuneți cu asta?
-N-am luat parte decât la nunta lor.

————————————————————————————————————-

E minunat să fii doctor! În ce altă profesie îi poți cere unei femei frumoase să se dezbrace, s-o admiri cât poftești, să fii plătit pentru asta, iar nota de plată s-o achite soțul ei?

————————————————————————————————————-

Diferența dintre o franțuzoaică și o moldoveancă, după o noapte de amor:
Franțuzoaica zice: ‘Vous etes un amoureaux si bon e genial!!!”
Moldoveanca: “Ali tali sunt toati mobilili aiestea?”

———————————————————————————————————

La Radio Erevan se întreabă:
– Am auzit că în România, într-o fabrică, a fost dată jos o lozincă pe care scria: “Noi mai bine muncim pentru 10 ruşi decît pentru un american”. Cum poate fi explicat acest lucru?
– Am cercetat acest eveniment inexplicabil mai îndeaproape. Explicaţia e foarte simplă: era o fabrică de sicrie.

———————————————————————————————————-

– Care este diferenţa dintre un popă şi un indicator de circulaţie?
– Niciuna. Ambii îţi arată drumul bun, dar nu merg pe el niciodată.

———————————————————————————————————-

Doctorul către pacient:
– Cum sunt noile supozitoare pentru insomnie?
– Remarcabile, d-le doctor, nici nu apuc să scot degetul !

———————————————————————————————————-

Era un spărgător de elită. Își făcuse studiile la Yale…

———————————————————————————————————-

Un tip foarte cochet observă într-o zi că este bronzat pe tot corpul, cu excepția penisului.
Așa că se duce la plajă și se îngroapă tot sub nisip cu excepția zonei.
Două bătrâne se plimbau pe plajă și observă „chestia” ieșită singurică din nisip.
Una din ele îi spune celeilalte:
– Nu există dreptate pe lumea asta! La 15 de ani mă intrigau, la 20 îmi plăceau, la 35 umblam după ele, la 50 plăteam, la 60 mă rugam. La 70 m-am resemnat în sfârșit fără…Acum, am 80 de ani, nenorocitele cresc ca buruienile și eu nu mă mai pot apleca…

————————————————————————————————————-

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom