Daily Archives: 06/06/2017

Dialoguri deștepte rău…

-John, spune Sir, care citea ziarul, pe acoperiș circulă tramvaie?
-Nu, Sir! Dar de ce întrebați?
-Uite, aici scrie că un tramvai a călcat un hornar…

————————————————————————————————————

Ion cu Mărin la furat de porumb, noaptea. Cu sacii pe spinare, se gândesc ei să-i împartă în cimitir, că nu-i vede nimeni, dar la intrare le cad câțiva știuleți de porumb:
-Lasă, bă, că-i luăm dup-aia!… Şi-ncep să-i împartă.
Ţârcovnicu trecea pe-acolo şi-aude: ia tu unu‘, iau eu unu’, ia tu unu‘, iau eu unu‘…Speriat, fuge la popă:
-Părinte, hai repede că moartea şi cu dracu‘ împart morţii în cimitir!
Ia popa crucea, aghiasma, cartea şi pleacă cu ţârcovnicu la cimitir, unde se ascund după poartă şi ascultă amândoi: ia tu unu‘, iau eu unu‘, ia tu unu’, iau eu unu‘.
La un moment dat, ăştia termină împărţeala şi zice Ion:
-Bă, hai să-i luăm şi pe ăia de la poartă!

————————————————————————————————————

– Cum se numeşte femeia care face sex pentru bani?
– Prostituată.
– Dar cum se numeşte femeia care face sex pentru o grămadă de bani?
– Fotomodel.

————————————————————————————————————

Am avut un schimb dur de replici cu soţia mea în timp ce ne pregăteam de divorţ. Ea mi-a spus:
– Să ştii că păstrez copilul, eu l-am născut, este al meu!
– Nu este adevărat, nu-i al tău, i-am răspuns.
– Cine naiba crezi că i-a dat naştere atunci? mi-a replicat.
– Îţi mai aduci aminte, i-am zis, în ziua în care s-a născut, a făcut pe el şi m-ai rugat să merg să-l schimb? Ei bine, l-am schimbat!

————————————————————————————————————

Un chirurg mergea prin cimitir, când se auzi un strigăt dintr-un mormânt:
– Dom‘ doctor, eu sunt,… Vasile… pe care l-aţi operat!
– Omule, am făcut tot ce s-a putut, dar…
– Nu vă port pică, dar ceva de viermi nu aveţi?

————————————————————————————————————

Doctorul către pacient:
– Am o veste bună și una rea, pe care o vreți prima?
– Pe cea bună.
– Mai aveți de trăit 72 de ore!
– Cuuum? Și vestea rea care mai e?
– Vă caut de trei zile să vă spun asta!

————————————————————————————————————

Şeful meu a plecat în pauza de cafea pe la ora zece, aşa că am profitat de ocazie şi i-am dat ceasul pe laptop cu patru ore înainte. Când s-a întors, i-am zis:
– Eu plec, e deja şase.
– A, bine, zise el, ne vedem mâine.
“La naiba, a mers!” mi-am spus în timp ce săltam vesel spre casă. Mi-am petrecut toată ziua într-un mod plăcut şi am adormit fericit, când deodată telefonul a sunat pe la patru şi un sfert dimineaţa…
– Grăbeşte-te, Sandule! Ai întârziat deja cincisprezece minute!

———————————————————————————————————–

Vorbeau doi tipi:
– Auzi, zice unul dintre ei, nu înțeleg, la câte cărți există despre medicină, de ce ar mai fi nevoie și de doctori?
– Poate pentru ca să nu moară cineva dintr-o greșeală de tipar! răspunde celălalt.

———————————————————————————————————–


Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom