Cultură multă…

Dansezi? Nu, așa trag eu cu arcul…

————————————————————————————————————-

Elevii din Calafat, încântaţi de noul pod peste Dunăre:
Am auzit că nu mai trebuie să luăm Bacul!

————————————————————————————————————

Un proaspăt tătic se plimba mândru cu bebelușul său pe holul maternității. La un moment dat, dintr-un salon alăturat, se aude vocea asistentei :
– Domnule tătic, se apropie ora de supt !
– Vin într-o secundă…stați să pun copilul în pătuț!

————————————————————————————————————

De Halloween, Oana Zăvoranu și Monica Tatoiu doar se demachiază.

———————————————————————————————————–

– Mă iubește, nu mă iubește, mă iubește, nu mă iubește….
– Doctore, lăsați-mi dinții în pace.

————————————————————————————————————

Ajunge și baciu Todor în vamă, cu căruța plină de butoaie. Vameșul îl întreabă ce are în ele. Baciu îi răspunde simplu:
-Apă.
-Nu se poate, nu te cred, tu ascunzi ceva, baciule.
-Mno, d’apăi nici gând…
-Am să gust din fiecare butoi. Așa și făcu’. După degustare, vameșul își dă seama că baciu nu mințise.
-Baciule, ai dreptate ești liber să pleci, dar poți să-mi spui de ce dracu duci tu apa peste graniță?
-Apăi la noi în sat, îi un obicei. După ce speli mortu’, tră să duci apa cât mai departe…

———————————————————————————————————-

Bulişor a primit ca temă să scrie o compunere de maximum 250 de cuvinte despre automobil.
Aşa că a scris următoarele: “Unchiul meu a cumpărat un automobil la mâna a doua. Mergea pe un drum de ţară, când a ajuns la un deal. Cred că până aici sunt vreo 50 de cuvinte. Celelalte 200, sunt cu ce a spus unchiul meu în timp ce se întorcea acasă pe jos, dar nu sunt potrivite pentru a fi făcute publice.”

————————————————————————————————————

O mătuşică rătăcită prin oraş îl întreabă pe un tip un pic cherchelit:
– Ce trebuie să iau ca să ajung la cimitir?
– Otravă, mătuşă…

————————————————————————————————————

Un moș merge la doctor. Acesta îl întreabă:
– Cum stai cu inima, cu plămânii?
– Foarte bine.
– Dar e ceva care te supără?
– Da, am o problemă: când fac sex, aud fluierături în urechi.
– Ce vârstă ai mata?
– 83 de ani.
– Păi la 83 de ani ce ai vrea să auzi, aplauze?

————————————————————————————————————-

Într-un parc:
– Hei, frumoaso!
– Ce-i, băiete? Mă cunoști de undeva?
– Da, dragă! În altă viață ai fost soția mea.
– Atunci se explică de ce m-a apucat durerea de cap atunci când te-am văzut!

————————————————————————————————————-

Guvernul de la Chișinău a hotărât să înființeze Ministerul Marinei.
La București, mirare mare…
– Pentru ce? Doar nu aveți mare!
– Ei, și? Voi nu aveți Ministerul Culturii ?

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

