Istețimi

La prima întâlnire, din vorbă-n vorbă…
El: Da, sunt naționalist.
Ea: Mda, nici mie nu-mi place istoria.

————————————————————————————————————

– Ce-i cu vânătaia aia la ochi, Gheorghe?
– Ce să fie, m-am îmbătat ieri tare de tot…
– Şi ai căzut?
– Nu, nu, a venit nevastă-mea la bar după mine…
– Aşa, şi ce legătură are asta cu vânătaia?
– Păi are, că i-am cerut numărul de telefon!

————————————————————————————————————

La 3 dimineața se aude o bătaie în ușă. Se scoală soțu’, când deschide ușa, stă unu’ zâmbind:
– Ce vrei, măh, e ora 3 dimineața?!
– Scuze, n-ați putea să mă împingeți?
– Du-te, băh, de aici, la 3 dimineața? și-i închide ușa în nas, apoi se duce în pat lângă soție.
Soția îl întreabă:
– Cine a fost la ora asta?
– Păi, unu’, cică vrea să-l împing!
Soția se ridică într-un cot:
– Ți-aduci aminte când ai avut pană la motor și nu te-a împins nimeni și ai stat 4 ore pe magistrală, ți-era greu să dai o mână de ajutor?
– Bine, zise soțul.
Își trage repede o pereche de pantaloni și iese afară, aici cam ceață și începe să strige:
– Băh, unde ești? Se aude un glas:
– Aici!!
– Unde aici?
– Aici, în leagăn!

————————————————————————————————————-

Poliţia simplifică procedurile: şoferii din Vaslui vor avea alcoolemia trecută în permisul auto…

————————————————————————————————————

Un călător a fost dat jos din autobuz pentru că nu şi-a făcut cruce în dreptul bisericii…

————————————————————————————————————

La o școală de cartier s-au montat niște cuiere la garderobă. Dedesubtul lor scria: ,,doar pentru profesori!”
Ziua următoare, un elev lipește un bilet alături : ,,Dar pot fi atârnate și haine”

————————————————————————————————————-

Două prostituate stau de vorbă:
– Toată viaţa mi-au plăcut aviatorii!
– Normal! Şi lor le plac paraşutele!

————————————————————————————————————

Pe o plajă de nudiști:
-Domnișoară, știți de ce am nevoie acum?
-Nu sunt oarbă, văd!!!

———————————————————————————————————–

Un tip dă cu motocicleta peste o tipă foarte grasă și o doboară. Ea, foarte supărată, se scoală de jos și spune:
– N-ai putut să mă ocolești?
– Ba da, dar mi-a fost teamă că mi se termină benzina.

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

