Bărbații și vârsta femeilor

S-a pierdut un motan, nu are laba stângă spate, o ureche și jumătate de coadă.
E castrat și răspunde la numele Norocosul.

————————————————————————————————————-

Când încep să mă dezbrac în baie, în colțul oglinzii apare următoarea inscripție: Atenție, urmează imagini care vă pot afecta emoțional!

————————————————————————————————————-

O doamnă, aflată la volan, vede în faţa ei doi bărbaţi căţărându-se pe un stâlp de telegraf.
Trecând pe lânga ei, le strigă:
– Hei, nu vă speriaţi, am carnet de 10 ani de zile!

————————————————————————————————————

Culmea lenei: Să-ţi cumperi mentă gata frecată…

————————————————————————————————————

Îmi place să mă joc cu mintea nevestei mele. Azi i-am luat flori, deşi n-am făcut nimic rău.

————————————————————————————————————

– Dragule, ce cafea preferi?
– Aș bea o cafea tare, ce dulce mi-ar trezi imaginația, cu efect puternic ce m-ar îmblânzi instant, de la care sufletul să-mi fie răvășit, și care mi-ar deschide lumea ispitelor și a sensibilității nelimitate, iar mintea să-mi fie răsucită de atâtea senzații noi…
– Bețivule, iar vrei pălincă?

————————————————————————————————————-

Am regăsit, zilele astea, pe Facebook, un vechi prieten, coleg de generală, pe care nu l-am mai văzut de vreo 30 ani. Din vorbă-n vorbă a început să-mi spună ce bine-i merge lui, ce casă faină are, ce mașină și-a luat…

-Să vezi și ce nevastă faină am…și îmi trimite o poză cu ea.
-Mno, mă Liviuț, musai tre’ s-o vezi pe nevastă-mea!
-Di ce mă, îi mai faină ca a mea?!!?
-Nuu, e optician…

————————————————————————————————————

Dacă ți-au dat drumul de la casa de nebuni, nu înseamnă că te-ai lecuit.

Ci că, pur și simplu, ai devenit ca ceilalți !

————————————————————————————————————

Bulă, poți să ne spui care este programul tău zilnic?
– Păi, mă scol dimineața, mă îmbrac, ies pe coridor, șterg pula c‘o cârpă… Îmi iau micul dejun, după care îmi iau ghiozdanul, deschid ușa, închid ușa, șterg pula c‘o cârpă și mă duc la școală. Acolo învăț, mă întorc de la școală, șterg pula c‘o cârpă, îmi mănânc prânzul, îmi fac lecțiile și mă duc la plimbare, iar șterg pula c‘o cârpă, mă plimb, mă-ntorc acasă, șterg pula c‘o cârpă. După aia cinăm cu toată familia, apoi eu șterg pula cu o cârpă și mă duc să mă culc…
– Ascultă, Bulă, ești bolnav?
– Nu… Da’ de ce mă-ntrebați?
– Păi tot timpul îți ștergi pula cu o cârpă!!!
– A, nuuu! N-ați înțeles… Taică-meu a fost ales, nu de mult, deputat, și căcații ăia de vecini ai noștri, invidioși, tot timpu‘ ne scriu “pulă” pe ușă!

————————————————————————————————————-

Bărbatul care ghicește corect vârsta unei femei s-ar putea să fie perspicace, dar nu este prea deștept…

————————————————————————————————————-

Astăzi am pus punct unei relații de lungă durată.
Nu pot să zic că m-a afectat prea tare, pentru că nu era relația mea…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

