Evoluția sentimentală a bărbaților și alte chestii savante

Un bătrân preot era pe moarte. Când simți că i se apropie clipa, a trimis după contabilul și avocatul său (ambii din parohia sa). Cnd au ajuns, aceștia au fost îndrumați spre dormitorul său. Când au intrat, bătrânul preot i-a prins de mână, rugându-i să stea de o parte și de alta a patului său. O vreme au stat cu toții în tăcere, preotul zâmbind și privind țintă în tavan.
Atât avocatul, cât și contabilul se simțeau flatați că bătrânul preot i-a chemat să-i fie alături în ultimele clipe, dar totuși erau mirați, fiindcă nu-și aduceau aminte ca preotul să fi manifestat vreo simpatie oarecare pentru ei. În cele din urmă, avocatul întreabă:
-Părinte, de ce ne-ai chemat chiar pe noi să-ți fim alături?
Adunându-și ultimele puteri, cu o voce slabă, preotul răspunse:
-Isus a murit între doi hoți și așa vreau să mor și eu…

————————————————————————————————————

Cred că am o problemă cu ochii.
De când are fiică-mea 18 ani, nu mai văd un ban prin casă.

———————————————————————————————————–

Maria se întoarce de la magazin cu o pălărie nouă. Către Ion:
– Mă Ioane, să vezi, mi-a zis vânzătoarea că pălăria asta mă face să par cu 10 ani mai tânără.
La care Ion:
– Și-atuncea de ce nu ți-ai luat tri?

————————————————————————————————————-

Comandă la bar:
– Două cuburi de gheață, vă rog. Și un pic de whisky, să nu le beau goale…

————————————————————————————————————-

Fidelitate:
O puternică mâncărime, cu interdicția de a te scărpina.

————————————————————————————————————

Preot:
Cineva căruia toți îi spun ‘părinte’, în afară de copiii lui, care îi spun ‘domnule’.

————————————————————————————————————-

Intelectual:
Cineva capabil să se gândească mai mult de 2 ore și la altceva decât la sex.

————————————————————————————————————

Arhitect:
Cineva care n-a fost destul de bărbat ca să devină inginer, dar nici destul de gay ca să se facă designer vestimentar.

———————————————————————————————————-

I: Sunt virgină, aș vrea să-mi încep viața sexuală. Mi-e frică. Dați-mi și mie un sfat.
R: Jack Daniel’s Old Time, Old No. 7, Quality Tenessee Sour Mash Whiskey. But you can just ask for Jack.

———————————————————————————————————-

Evoluția sentimentală a bărbaților:

La 20 de ani le plac toate femeile.
La 30 de ani le mai place doar o femeie.
La 40 de ani le plac iar toate femeile, în afară de una.
La 50 de ani rămân doar cu cea pe care o plăceau la 30.

———————————————————————————————————-

O tipă care se plimba prin parc avea la gât un medalion din aur în formă de avion. Stând pe o bancă, vede că un tip de pe banca alăturată se uită insistent la medalion, aşa că îl întreaba zâmbind:
– Vă place atât de mult avionul de la gâtul meu?
– Aaa, nu, eu mă uitam la turnurile de control de pe aeroport!

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

