Pilde și exemple…

Astăzi fiica-mea a avut prima ei întâlnire cu un băiat. Când a ajuns înapoi acasă, am întrebat-o, un pic îngrijorat:
– Ei, şi cum a fost?
– Destul de simplu… a răspuns ea. Deja mama m-a învăţat tot ceea ce trebuie să ştiu despre sex.
– Da?!… Şi, vrei să-mi zici, cam ce ţi-a spus, dacă nu sunt indiscret? am întrebat-o, intrigat.
– Nu pot acum, mă doare capul!

————————————————————————————————————-

O blondă s-a dus să-și ia permisul de conducere. La examen, polițistul o întreabă:
– Știți cumva cum funcționează motorul mașinii?
– Pot să explic cu cuvintele mele?
– Da, bineînțeles.
– Brammm, brammm, brammmm…

————————————————————————————————————

Suprema fericire este atunci când ea a slăbit, însă țîțele ei nu…

————————————————————————————————————

Mereu vei avea câte ceva de învățat din greșelile celor care îți urmează sfaturile…

———————————————————————————————————–

Cum îți dai seama că o femeie are nasul mare?

Și atunci când este dezbrăcată complet, tot nasul rămâne partea cea mai mare a corpului.

————————————————————————————————————

– Țațo, era multă lume la biserică?
– Eu cu fii-mea și-n rest numai prostime.

————————————————————————————————————-

Ion si Maria, aflati in luna de miere, merg la munte. Si cum colindau ei prin zona,in apropierea unei stane vad un berbec care se imperechea cu o oaie.
Ajunsi acasa pe inserat se pun in pat la somn.
Maria stătea la marginea patului și Ion la perete. Pe la două noaptea, Maria îl trezește pe Ion.
-Ioane!
-Ce-i, Mărie ?
-Treci la margine că mi-e frig!
-Bine…trecu Ion peste Maria și nimic, Ion al nostru adormi instant… Peste o oră, Maria îl trezește pe Ion.
-Ioane!
-Ce-i, Mărie?
-Treci la perete că eu mă sufoc aici…trec eu la margine să mă mai răcoresc puțin… trece Ion peste Maria…Ion, nimic.
Nervoasă, Maria îl trezește iar pe Ion.
-Ioane!
-Ce-I, Mărie?
-Știi …azi cînd am colindat prin munți…
-Da…?
-Am văzut un berbec cu oaia…
-Da…și?
-Fă și tu ca berbecul ăla …
-BEhEhEhEEEEEE!

————————————————————————————————————

– Câți copii aveți?
– 12!
– Și mai faceți?
– Normal, doar nu o să îl lăsăm pe ăla mic să devină un răsfățat!

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

