Legătura dintre sex și căsnicie

-Îmi urăsc soțul!
-De ce?
-I-am cerut 100 de lei sa merg la salonul de înfrumusețare.
-Și?
-S-a uitat un pic la mine și mi-a dat 300…

————————————————————————————————————

Stă cioara în copac cu cașcavalul în plisc.
Vine vulpea cu o bâtă de baseball și BAH una peste cap, cioara scăpa cașcavalul – vulpea îl ia și pleacă.
Cioara se dezmeticeste și spune: Să îmi bag picioarele ce au scurtat ăștia povestea…

————————————————————————————————————

În viață nu este important dacă plutești cu sau împotriva curentului, important îi sa ai… Yacht…

———————————————————————————————————–

Sexul este prețul pe care femeile îl plătesc pentru căsnicie. Căsnicia este prețul pe care bărbații îl plătesc pentru sex.

———————————————————————————————————-

-Oglindă, oglinjoară, cine este cea mai frumoasă din țară?
-Bețivo, mergi și te culcă. Eu îs iPad-ul tău…

———————————————————————————————————-

Toate instrucțiunile de folosire a oricărui dispozitiv în limba română încep cu propoziția: Ce, s-a stricat?

———————————————————————————————————-

Nu căutați persoana ideală, astăzi sunt la muncă!

———————————————————————————————————

Această lume pierde mulți oameni de geniu. Einstein a murit, Beethoven și-a pierdut auzul, în ultima vreme a început să mă doară capul cam des și pe mine…

————————————————————————————————————

Cu cât dorm mai mult, cu atât mai puține lucruri fac.

———————————————————————————————————–

O veche vorbă din bătrâni spune așa: “Linia dublă continuă pe partea dreaptă nu îi a bine”.

———————————————————————————————————–

Am fost la întrunirea de 10 ani. Marea majoritate cu fețele păroase, umflate, cu burți de la bere.
De bărbați nici nu mai zic nimic.

————————————————————————————————————

– Carne mânci?
– Nu
– Nici pește?
– Nu.
– Esti vegetarian?
– Nu, sunt bugetar.

————————————————————————————————————-

– Dragă, nu regreți ca te-ai măritat?
– Ce, crezi că eu nu am suflet? Normal că îmi este milă un pic de el!

————————————————————————————————————-

Conștientizare feminină :

– Nu prea îmi dau seama ce vorbesc, dar știu că este adevărat.

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

