Bulă, băutură și femei…

– Cu ce mergi la serviciu?
– Cu forța.
– Mă refeream, cum mergi…
Înjurând.
– Băi, eu te întrebam cum ajungi acolo.
– Deprimat…

————————————————————————————————————-

Bulă intră în biroul șefei lui, o plesnește peste fund și îi zice:
– Ce faci, păpușă, mai merge una mică?
Șefa, indignată:
– Domnu’ Bulă, dar cum vă permiteți?
– Ete, așa vorbesc eu cu tipele cu care am dormit împreună!
– Da’ când am dormit noi doi împreună, domnu’ Bulă?…replică indignată șefa.
– Ieri, la ședința de analiză a rezultatelor departamentului nostru…

————————————————————————————————————-

Vreau să le doresc producătorilor din televiziuni ca, în timpul sexului, în momentul cel mai interesant, femeia să se ridice din pat şi să spună:
“Iar acum,… reclame!”

————————————————————————————————————

Azi am făcut 6 flotări într-o mână…
Încercam să mă ridic de pe podea, fără să las berea din mână…

———————————————————————————————————–

Un preot urcă scările. La etajul 1, miros de grătar, la 2 – miros de chiftele.
– E vineri, băi, păcătoşilor! Arde-i, Doamne!
Mai urcă un etaj şi ajunge acasă: ficăţei la cuptor cu mămăligă…
– Am glumit, Doamne, iartă-i!

———————————————————————————————————-

– Bade Gheorghe, de ce ți-ai însurat băiatul așa tânăr? Nu puteai să-l mai lași să-i mai vie mintea la cap?
– Nu, că atuncea nu se mai însura.

————————————————————————————————————

La munte, un turist care nu avea ce face intră în vorbă cu un cioban.
– Ia spune, baciule, câte oi ai?
– Da fo’ 100.
– Și ani?
– Fo’ 60 sau 70… Cine să-i știe?
– Da’ cum Dumnezeu, numărul oilor îl știi și numărul anilor nu?
– Păi, domnule dragă, până amu, anii mei n-o încercat nimeni să mi-i fure…

————————————————————————————————————-

– De ce atunci când bei, sexul opus ți se pare tot mai atrăgător?
– Este o reacție firească a organismului, crede ca vrei să îl otrăvești și atunci încearcă sa își perpetueze specia cât mai repede.

————————————————————————————————————-

– Cele mai frumoase femei sunt acolo unde se bea cel mai mult!

————————————————————————————————————-

La restaurant, văzând cât de crăcănat merge chelnerul, un client milos îl întreabă:
– Mă iertaţi, aveţi hemoroizi?
– O clipă, să întreb la bucătarie!

————————————————————————————————————-

– Bulă, cine ne-a făcut pe noi, oamenii? întreabă profesoara.
– Șarpele, doamna profesoară…
– Cum așa, Bulă?!?
– Păi, dacă nu ar fi existat el, cu fructul lui oprit, Eva ar fi umblat și acum prin Rai, bezmetică și virgină…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

