Actuale și eterne…

-Iubito, este Ziua Îndrăgostiţilor, ce zici, angajăm un baby-sitter pentru seara asta?
-Oooo, unde te gândești să mă scoți? m-a întrebat ea entuziasmată.
-Nu m-am gândit să te scot undeva, era un plan de rezervă, în caz că iar te doare capul…

————————————————————————————————————

La un semn deschisă-i calea şi s-apropie de cort
Un bătrân atât de simplu, după vorbă, după port.
– Tu eşti Mircea?
– Altă întrebare!

————————————————————————————————————

Daca sunteți acuzat de prostie, luați exemplu de la comisiile de stat și dați vina pe factorul uman.

————————————————————————————————————

Aparent, în clasa de sus a societăţii româneşti, închisoarea e celula de bază.

————————————————————————————————————

M-am cazat o noapte la hotelul ăsta de cinci stele, lux, ce mai…Vă spun, prosoapele erau atât de groase, că abia am reușit să închid valiza!!

————————————————————————————————————

În România, autostrăzile sunt ca organele genitale ale bărbaților. Ne bucurăm de fiecare centimetru în plus!

————————————————————————————————————-

Ea, foarte entuziasmata: -Iubitule, iubiiiii…azi e ziua îndrăgostițiloooor…
El: – Așa, și? Ne-au invitat?!

————————————————————————————————————-

Femeile sunt ca locurile de parcare: cele bune sunt luate…mai rămân cele pentru handicapați.

————————————————————————————————————-

Întrebare la Radio Erevan:
– Soţia mă înşeală de mai mult timp cu un tehnician. Ce pot face?
– Încercaţi să vă însuşiţi tehnica sa…

————————————————————————————————————

Întrebare la Radio Erevan :
– Se poate învăţa dragostea din cărţi?
Radio Erevan:
– În principiu, da. Dar aţi citi dumneavoastră cărţi de bucate pentru a vă sătura?

————————————————————————————————————

Rașela mai avea puţin să nască si, pentru că era o soţie iubitoare, îi spune soţului ei:
– Dragul meu, eu te înţeleg. Ia şi tu nişte bani şi du-te la femei, că nu mă supăr…
Itzic, fericit, ia banii şi pleacă. După puţin, se întoarce acasă, iar Rebecca îl întreabă mirată :
– Ce-i cu tine, Itzic? Te-ai răzgândit? De ce-ai venit aşa devreme?
– Nu, dragă. Când coboram scările, m-am întâlnit cu nevasta lui Rosenfeld. M-a întrebat unde mă duc şi mi-a propus o afacere: să merg la ea şi să împărţim banii pe din două. Aşa că am făcut şi economie…
– Fir-ar a dracului de curvă ! izbucneşte Rașela înfuriată. Când ea era gravidă, eu nu i-am luat nici un ban lui Rosenfeld…

————————————————————————————————————

– Cum se numesc oamenii care stau la coadă?
– Oameni de rând.

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

