Ardelenisme și alte chestii ‘telijente

Baciu Todor, om bătrân cu muiere tânără, dă ortu’ popii…
La înmormântare, începe muiere-sa, așe de ochii lumii, să urle din toți rărunchii:

”Todoreeeee, unye meri tu, mă Todoreeee? Ia-mă cu tinye! Ia-mă, Todoreee, nu tye duce…”

Când să închidă copârșeul, o bucată din rochia femeii să prinde înăuntru și pare că nu să mai desprinde.

La care muiere-sa zâce așe mai încet:
”Nu tye prosti mă bolundule, că numa am șuguit…”

————————————————————————————————————-

Nu ascultaţi muzica în căşti în timp ce daţi cu aspiratorul! Aşa am făcut eu curat în trei camere înainte să realizez că nici măcar nu-l băgasem în priză!

————————————————————————————————————

Un ardelean se prezintă la cabinetul de boli venerice…
– Domnu’ doctor, cred că m-am căptușit cu oarece boală din acelea rușinoase!
– Pesemne că ați avut contact cu o femeie necunoscută!
– Care necunoscută, domnu’ doctor? Pe aia o cunoaște tăt orașu’…

———————————————————————————————————–

-Ce bordel este ăsta? Nu aveți nimic de băut!
-Domnule, nici în alimentara de vizavi n-ai cu cine face sex. Dar nimeni nu se plânge de acest lucru!

———————————————————————————————————-

Un moș se plimbă pe stradă și vede la un moment dat o prostituată.
Se privesc în ochi, iar prostituata îi spune:
– 50 euro cu prezervativ, 100 euro fără prezervativ!
Moșul răspunde:
– Ai 200 de euro dacă reușești să-mi pui prezervativul!

————————————————————————————————————-

O vulpe mergea prin pădure. Deodată, vede o mănușă. O ia, o pune în buzunar și pleacă mai departe. Vede apoi pe o pajiște niște vaci la păscut și întreabă:
– Hei, fetelor, care v-ați pierdut sutienul?

————————————————————————————————————

La înmormântarea unei femei, pe marginea gropii stăteau soțul și amantul femeii. Amantul plângea cu lacrimi fierbinți. Soțul femeii îl consolează impasibil:
– Hai, liniștește-te, o să mă recăsătoresc!

————————————————————————————————————

Inscripție pe ușa unui gay club: “Intrarea prin spate!”

————————————————————————————————————

Întrebare : Ce animal își ține pe spate organul ?
Răspuns : Calul poliției.

————————————————————————————————————

M-am chinuit o oră să fac lasagna după o rețetă de pe net din cap până-n coadă, și la final o căzut tătă pe fundul cuptorului.
Cum dracu să pun tava aia, la 180 de grade, fără să cadă compoziția??!!

————————————————————————————————————-

Nu demult, m-am rătăcit cu maşina în Csíkszereda. După vreo juma’ de oră de condus aiurea, m-am decis să cer indicaţii unui grup de localnici.
“Fiţi amabili vă rog, îmi spuneţi şi mie care-i cel mai scurt drum spre România?”

————————————————————————————————————

Doi ardeleni se întâlnesc pe stradă:
– De ce ești amărât, Ioanye?
– Cum să nu fiu amărăt, măi Dyo, dacă mi-o murit un bou.
– Eh, uite așe ne-om duce tăț, unu’ după altu’.

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

