Învatamint simulat

Să nu uităm nici de simulările din martie…școala asta toată pare a fi o mare simulare…dezastrul e oricum total…

 

”E profundă tema poeziei, nu îţi poţi da seama de ea, poetul e cam visator şi se stinge uşor-uşor în lume”.

”Versurile au la bază jertfa, fiind cum am spus mai sus o bijuterie, trebuie să cadă în noapte şi să se stingă în roua rozelor”.

”Eu nu utilizez internetul pentru cărţi, eu vorbesc cu prietenii pe facebook, stau la chat cu ei, îmi caut prieteni noi, mai dau cate un like din cand în când când vad câ cate un scriitor care postează ceva pe perete, dacă e smecher dau şi share”.

”Cartea nu este promovată pe internet, aştia în fiecare an greşesc subiectele”.

 ”Stefan Gheorghidiu era frustrat, nu se poate sa iubesti o târfă, aia vroia bani mai ales ca a dat de ăla la Odobeşti. Ce prost stă după fundul femeii?”.

”În opinia mea romanul ,,Moromeţii’’ are la bază tema iubirii dintre Ştefan si Ela”.

”Romanul Ion cuprinde 6 părţi adică 6 cărţi şi a fost scris în 17 zile, semn că va sfârşi grav Ion. A fost omorat cu o furca care o ţinea tatăl Anei în grajd”.

”Legile sunt date de proştii ăştia de la conducere”

”Stefan era student la Religie şi Ela la conservator, el voia să studieze şi medicina dar l-a luat războiul şi a trebuit să o lase în grija lui domnul x”.

”Dimensiunea temporală se referă la locul desfăşurării acţiunii în aceasta poezie. O primă trăsătură a genului liric o reprezintă momentele subiectului, expoziţiunea prezintă un apus de soare”.

”Legile sunt date de proştii ăştia de la conducere. E bună dacă e promulgată de cine trebuie, dacă nu să ne lase dracu cu politica lor”.

”Oricum nota nu se trece în catalog, vă pupă fratele vostru”

”Roman psihologic, parcă e Ion, am învatat genul liric, sau drama Ion”.

”Rebreanu are surse gârlă de aceia a scris în 25 de ani, nu a ştiut ce să aleagă”.

”Florica era o fată cam bună pentru Ion dar asta era înfometat după pământ, o scenă reprezentativă o constituie atunci când se culcă pe pământ şi se trezeşte să –l sărute”.

”Pe Florica o ardea în coceni iar pe Ana pe după sobă, bun băiat, destept, Ion se aseamană cu băieţii care stie ce vor de la o femeie, nu iubire”.

”Sensul conotativ pentru cuvântul frunte este metafora”. Tema este distractia poetului prin văzduh. Luna e întalnita în toate poeziile care le-am citit”.

”Virgula desparte un cuvant de alt cuvant, să respire şi poetul”

”Eu baiat însămi vreau să spun ca nu prea ştiu despre legi, dar îmi plac când se dau . Mai potoleşte şi ei hoţia şi golănia din ţara asta”.

”Idea poetică este smechera şi se afla cu titlul la sentimente”.

”Am copiat subiectele să creadă mama că am scris mă plictiseam o ora şi juma pe aici”.

”Ion de Marin Preda este sugestiv”.

”Ultima noapte de război întaia zi de dragoste este încarcată de sentimentalism deoarece prezinta drama lui Stefan care o iubea mult pe Otilia.  Astfel, Călinescu împreuna cu G o manevreaza pe femeie să pună laba pe bani nu să traiasca cu gânduri filosofice, femeie smechera, cine mai ţine la literatură”.

”Sinonime pentru cuvintele: apune- se luminează; jertfelor-bijuterilor”.

”Pentru ca am un lapsus de memorie, voi scrie in loc de nume personajul principal si personajul secundar”.

“ca autorul este suparat, ca iubirea lui a innebunit si nu-si mai face treaba, cu ea”

”Ion iubea pamantul, ca Ana era prea plictisitoare”.

”In genul liric, autorul se vaita tot timpul de cate ceva si e foarte plin de lacrimi. In cazul nostru plange in trei strofe, si nici n-are motiv decat ca apune soarele.”

”Poetul abereaza non-stop, se uita in jur si vede blonde, ingeri cu aripi si ochi. Cel mai probabil l-a adus in acest hal iubita lui care ii e dor de ea”

”Uneori motivele literare se confunda cu motivele intime ale poetului, dar nu e cazul aici de fata.”

”Basmul este opera unde autorul fabuleaza si abereaza si nimic nu se intampla ca in viata reala, adica e vrajeala ca nu exista zmei si feti frumosi.”

”Cei doi aveau o relatie in care ea se tot milogea la el si-l umplea de spume, cum fac si femeile moderne din ziua de azi.”

”Acum gasim cartile sa le citim pe internet sub forma de filme”

”Eu cred ca COPII nu trebuie sa AIBE internet decat ca sa cumpere carti de pe el. Altfel NUMAI citeste.”

”Pe mine m-a ajutat internetul sa cumpar prima carte dupa foarte mult timp, scrisa de un politist. Am citit o poveste de-a lui cu betivi si am vrut sa-mi imbogatesc cultura.”

”Telefonul mobil este pentru noi oamenii de azi cum erau sagetile pentru vlad tepes. daca nu avea sageti nu putea sa-si faca treaba si sa tepuiasca oamenii, asa si noi fara telefoane celulare nu putem sa rezovam probleme.”

”Virgula ajuta la neingramadirea cuvintelor”

”Uneori cratima sparge cuvantul ca e prea lung, alteori il amplifica”.

„Autorul e suparat ca iubirea lui a innebunit si nu-si mai face treaba cu ea.”

„Elevii pot fi legati la caculator cu parole, ca sa nu intre pe saituri mai nepotrivite cum intru eu. Precizez ca nu sunt saituri intime, ci cu jocuri pe bani. Ca sa nu credeti altceva.”

”Roman psihologic, parca e Ion, am invatat genul liric, sau drama Ion.”

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

