Motani, japoneză,gagici

Ce zici dacă vezi pe stradă o femeie frumoasă, grijulie, iertătoare, care să te iubească aşa cum eşti și care să îţi vrea doar binele?
– Sărut-mâna, mamă!

————————————————————————————————————

– Nevastă, plec în delegaţie. Sper că în perioada absenţei mele nu mă vei înşela.
– Fii liniştit, bărbate ! Astfel de gânduri îmi vin numai când eşti lângă mine.

———————————————————————————————————–

Dacă sunt două gagici la poza de profil, atunci cu siguranţă contul aparţine celei mai urâte.

————————————————————————————————————-

Auzindu-mi dorințele, peștișorul de aur s-a prefăcut că a murit…

————————————————————————————————————-

Un intelectual adevărat niciodată nu îți va zice: “Prost ai fost, prost ai rămas”, ci îți va spune: “Timpul nu are putere asupra ta!”

————————————————————————————————————

Mă trage pe dreapta ieri un polițai:
– Știi de ce te-am tras pe dreapta? mă întreabă.
– Probabil că vrei să vezi cât sunt de înalt… i-am răspuns.
– Ce, faci mișto de mine? Ieși imediat afară din mașină! zbiară el.
– Vezi? îi răspund, ți-am zis eu…

———————————————————————————————————–

– Domnule, vindecarea dumneavoastră se datorează lui Dumnezeu şi
robusteţii corpului!
– Domnule doctor, sper să ţineţi cont de aceasta şi la nota de plată!

————————————————————————————————————

– Ştiţi cum s-a născut celebra expresie: “Bună seara, prieteni”?
– Înainte, când se suia pe scenă, Cristi Minculescu urla cât îl ţineau
bojocii, după model occidental: “Bună seara, Bucureşti!”, “Bună seara,
Timişoara !”, “Bună seara, Sibiu!”… până ce Iris a avut concert în Băicoi!

————————————————————————————————————-

Dacă încă mai crezi că soția te iubește mai mult decât pe motan, încearcă să te piși în cizmele ei!

————————————————————————————————————

O pereche discută în japoneză :
– Okita tsa ua ka maji tsu!
Soţul îi răspunde, nervos :
– Tokaa anji rooki sakaa nji to !
Ea începe să plângă şi, printre suspine, îi spune :
– Takato go nogutu, kemi ma tso aa. Anka to nooku sa.
El o strânge în braţe, o sărută şi-i spune :
– Katoo na. Asaaki gwa ta ne !
Şi tu stai şi citeşti astea de parcă ai şti japoneză !!!

————————————————————————————————————

Câinele este cel mai bun prieten al omului. Dar nici măcar cel mai mare dușman al meu nu s-ar căca pe covor în timp ce s-ar uita fix în ochii mei!

————————————————————————————————————

I-am zis iubitei mele că aș vrea să vin cu o negresă în pat. Mi-a răspuns că e ok, numai să nu fac firimituri.

————————————————————————————————————

O nevastă ideală ar trebui să fie alături de tine când amanta te înșeală.

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

