Inventar

Acu’ ceva vreme scriam aici – https://maxxyblog.wordpress.com/2012/05/24/despre-timpul-trecut/ – despre ce am găsit într-o noptieră de-a mea pe care am folosit-o intens în timpul anilor de facultate. Revin cu un inventar făcut buzunarelor unui rucsac pe care nu l-am mai folosit de vreo 2-3 ani…

 

Pachet gol Dunhill albastru

Pachet gol de Kent, cu o carte de vizită în folie (pe omu’ de pe cartea de vizită îl am între timp pe fb)

Niște elasticuri coapte, s-au rupt ca tăițeii când am pus mâna pe ele

O iconiță cu Maica Domnului (nu știu ce caută asta la mine)

Un abțibild de la Federația Română de Tir cu Arcul

8 calendare pe 2013 de la firma unde am lucrat

26 de cărți de vizită ale fostului șef

Fluturaș reclamă la ceva pizzerie

Legitimație de organizator al unui festival de acu cîțiva ani, emisă de primăria unui municipiu (bune vremuri)

Legitimația de la asociația unde sunt membru (și cât am căutat-o!)

Bilet de tren bucurești-brașov martie 2013

8 pixuri, unele încă funcționale, unele de la conferințe unde am fost, altele de la festivaluri, altele de la ceva firme

Un stick de net de digi – ăsta oricum nu mai mergea de muuult

Cartea de vizită a unui fost coleg de bancă – are acuma omu’ un teatru în București (da’ îl am și pe fb, așa că…)

Insignă de la un alt festival organizat acu câțiva ani

Cheiță de la ceva lăcățel (habar n-am de la ce și de unde)

Listă indicații și notițe organizatorice de la un festival

Listă calcule financiare – bani intrați, bani datorați , bani alocați pentru divere chestii, scrise pe două coli A4 (nu pline, nu am rulat atîția bani, din păcate…)

Pachet prezervative expirate în februarie 2015 (no, aici ar fi o dilemă…)

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

