Blondele lovește din nou

– Cum şterge literele de pe calculator o blondă?
– Cu pastă corectoare.

————————————————————————————————————-

Am coborât în genunchi în faţa prietenei mele blonde şi i-am spus:
– Ai vrea să-mi porţi numele?
– Nu, a răspuns ea. Nu-mi place să mă cheme Costel.

————————————————————————————————————-

O brunetă supărată pe prietena ei blondă:
– Scumpo, eşti atât de târfă, încât şi dacă ai fi Mica Sirenă, tot ai găsi un mod să îţi deschizi picioarele.

————————————————————————————————————

Patru blonde stau sub o umbrelă. De ce nu se udă?
Nu plouă.

————————————————————————————————————

O blondă în autobuz. Şoferul anunţă:
– Umătoarea staţie: “1 Decembrie”.
Blonda, panicată:
– Mai devreme nu se poate!?

————————————————————————————————————

O domnişoară blondă foarte cochetă, cu gentuţa pe braţ, intră într-o librărie:
– Aş dori o carte, dar, vaaai, să nu fie foarte greoaie…
– Vă pot oferi un caiet, are scris doar pe copertă.

————————————————————————————————————

O blondă vede un broscoi pe şosea. Bucuroasă, se dă jos din maşină, ia broscoiul în palme şi zice :
-Nu-i aşa că dacă te sărut, te transformi într-un prinţ frumos?!
La care broscoiul, vesel:
– Ăla este frate-miu, mie trebuie să-mi sugi pula!

————————————————————————————————————

O blondă jună împreună cu prietenul ei în parc:
Ea: – Auzi?
El: – Da?
Ea: – Dacă am vorbit cu tine despre sex, înseamnă că am făcut sex oral?

————————————————————————————————————

– Se spune că nu toate blondele sunt proaste. Pe naiba! Soţia mea e brunetă. Ieri şi-a vopsit părul în blond, iar seara mi-a făcut scandal, că de unde este păr de brunetă la noi în pat?!

————————————————————————————————————-

– Ce se întâmplă dacă o să conduci maşina cu frâna de mână trasă?
– Probabil o să ratezi programarea la salonul de coafură.

————————————————————————————————————

Ieri la ora prânzului, iubita mea blondă se străduia în zadar să înfigă furculiţa într-o măslină. Sătul de chinul ei, i-am zis:
– Foloseşte-ţi naibii degetele!
– Nu fi idiot, mi-a zis ea, doar nu sunt mai ascutiţe…

————————————————————————————————————-

– Ce ne separă pe noi bărbaţii, de femei?
– Peretele de la bucătărie.

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

