Definiția nevestei…și alte complimente față de femei…

– Ai un corp perfect… i-am zis tipei ăsteia care stătea în faţa mea la bar.
– Mersi, răspunse ea zâmbind, făcându-mi cu ochiul.
– Eşti perfect pătrată… am continuat eu.

————————————————————————————————————-

Sunt un martir. Am murit din cauza credinței. Am crezut că nu mă prinde nevasta cu amanta.

————————————————————————————————————

Lozinca ortopedului este “Osul potrivit la la locul potrivit”.

————————————————————————————————————-

Nevasta este acea persoană care vrea să fie mereu de față când soțul ei face sex.

————————————————————————————————————-

Înainte ca oamenii să decopere focul, Chuck Norris a descoperit explozia.

————————————————————————————————————

Cultivarea usturoiului se face prin fecundare. Cățelul de usturoi se regulează cu cățeaua de usturoi și se nasc puii de usturoi.

————————————————————————————————————

– Draga mea, ești ca o melodie!
– Vai, mă faci să roșesc! Şi, spune-mi te rog, cu ce melodie mă compari?
– Cu o manea, nimeni nu te știe, nimeni nu te place, până când nu se îmbată!

————————————————————————————————————

– Ce face un neuron în capul unei blonde?
– Se plictiseşte!
– Ce fac doi neuroni în capul unei blonde?
– Se iau la bătaie!
– Ce fac trei neuroni în capul unei blonde?
– Hai să nu exagerăm!

————————————————————————————————————

O blondă merge pe stradă. La un moment dat, un tip care se uita lung după ea o salută:
– Bună!
La care blonda, nervoasă îi răspunde:
– Bună-i măta! Eu sunt sexy.

————————————————————————————————————-

– Inaugurez cu mândrie şi satisfacţie acest lac de acumulare!
– Dnu Ponta… aici sunt inundaţii!

————————————————————————————————————-

– De ce un elefant este mare, gri şi zbârcit?
– Pentru că dacă era mic, alb şi neted, era OB.

————————————————————————————————————-

La ce foloseşte buricul?
– Să-ţi parchezi guma de mestecat în timp ce cobori mai jos.

————————————————————————————————————-

– De ce au blondele scris un A deasupra patului?
– Să nu uite textul în timpul orgasmului!

————————————————————————————————————-

– De ce preferă blondele pastilele în locul prezervativelor?
– Se înghit mai uşor…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

