Dialoguri rurale

– Auzi tu, Mărie, ce ai primit de Moş Nicolae?
– Apăi ce să primesc mă Ioane, o pulă.
– Apăi tu Mărie, io ce să fac dacă ţi-ai pus pizda pe fereastră?

————————————————————————————————————

Ion: – Fă Mărie! Ai vrea să mergem cu o mașină mare, cu mulți cai putere, pe care nu trebuie să o conducem noi și să avem șofer?
Maria: – Vai, Ioane, de când aştept acest moment!
Ion: – Atunci hai repede, că vine autobuzul!

————————————————————————————————————

– Ioane, ia spune, cum deschideai aseară berea cu dinţii?
– Păi cum să o deschid mă Gheorghe mă… Vasile era așa de beat încât îi era totuna, n-a simţit nimic…

————————————————————————————————————

– Mărie, ai auzit că ăştia au început să vândă boli la farmacie?
– Cum adică, Ioane?
– Păi ziseră adineauri la TV: “Ia-ţi acum din farmacie: Nurofen, răceală şi gripă”.

————————————————————————————————————

Doi moşnegi, la început de an:
– Bă Gheorghe, oare anu‘ ăsta nu ne mai măresc ăştia pensiile deloc? zise moş Ion.
– Bleah, ne măresc pula… răspunse moş Gheorghe.
– Ehe, măcar de-ar fi aşa… sări de colo şi nevastă-sa Maria, auzindu-le discuţia.

————————————————————————————————————

Maria îi aduce de mâncare lui Ion la stână:
– Măi Ioane, ia uită-te tu la berbecul ăla, ce harnic e la mârlit oile! Tu de ce nu eşti ca el?
– Da, dar după cum bine ai observat, nu o mârleşte mereu pe aceeaşi oaie!

————————————————————————————————————

Ioane, ce tot învârți cocoşul ăla pe toate părțile?
– Măi Mărie, încerc să-l dau cu o oră înainte.

———————————————————————————————————–

Badea Gheorghe mergea pe câmp să-și verifice căpițele. La un moment dat, observă că una se mișcă. Aleargă grăbit la căpiță și descoperă doi tineri dezbrăcați:
– Bă, ce faceți voi aci?
Tinerii stânjeniți răspund:
– Sex…
– Aaaa, no bine… io credeam că vă futeţi.

———————————————————————————————————–

Ion si Vasile, la un pahar. La un moment dat, zice Ion:
– Mă Vasile, ştii ce-mi place mie cel mai mult la nevastă-ta?
– Nu mă, ce?… răspunse Vasile, holbându-se.
– Că e frumoasă şi supusă, mă.
– Bine mă, frumoasă ştiu că e, mersi, dar cum adica…supusă?
– Adică supusă greşelii am vrut să zic, mă Vasile…

———————————————————————————————————–

Maria şi Ion în pat. Maria îşi desface picioarele:
– Ioane! Ştii ce vreau eu?
– Da! Vrei să iei tu tot patul!

———————————————————————————————————-

Gheorghe şi Ion stau de vorbă despre problemele în cuplu:
– Ioane, soția mea nu ştie să gătească, nu ştie să se îmbrace, nu ştie nimic…
– Lasă Gheorghe, a mea e si mai proastă, i-am cumpărat frigider şi ea tot de mână spală!

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

