Insulte intelectuale

Nu-mi pasă ce spune toată lumea despre tine. Pari ok.

Nu am nici timp, nici creioane colorate la îndemână, ca să-ți explic.

Nu zic că ești gras/ă, dar parcă ai fost turnat/ă în hainele alea și ai uitat să zici ”stop”!

Pot să-ți explic, dar nu pot să înțeleg în locul tău.

Arborele genealogic al familiei tale e cu siguranță un cerc.

N-ai putea să răstorni apa dintr-o găleată nici dacă ai avea intrucțiunile desenate pe ea.

Nu ești destul de frumoasă pentru a fi atât de proastă.

Toți cei care te-au iubit vreodată au fost niște idioți.

Undeva, un copac lucrează din greu pentru a înlocui oxigenul pe care-l consumi tu. Acuma du-te și cere-ți iertare de la el.

Îți dai seama că restul oamenilor doar te tolerează, nu?

Nu ești invitat la multe chefuri, așa-i?

Mi-a fost zis în feluri mult mai cumplite de oameni mult mai inteligenți decât tine.

Ești la fel de util/ă ca un umeraș rupt.

Aș putea să fiu de acord cu tine, dar atunci ar însemna că amândoi am greși.

Ești la fel de luminos ca o gaură neagră, și de două ori mai dens.

Oamenii vorbesc despre tine când nu ești tu de față. În rest, nu.

Anul 2070 a sunat. Ești mort și ai fost complet inutil toată existența ta.

Pariez că-ți mănânci cartofii cu multă pâine.

Chiar îmi doresc să devenim complet străini unul față de altul.

Îmi place cum ești tu mereu maestrul sublinierii evidențelor cu un aer de prim descoperitor.

Uitându-mă la tine, îmi dau seama că Darwin a avut perfectă dreptate.

Ai subtilitatea unei cărămizi și profunzimea unui pahar de țuică.

Câteodată mă întreb cine-ți leagă șireturile dimineața.

Nu valorezi nici cât pământul în care o să fii îngropat.

Faci cam multă gălăgie pentru unul care nu zice nimic.

Maică-ta mai bine te-ar fi înghițit.

Iisus poate te iubește, eu sigur nu am de ce.

Nu valorezi nici cât dinamita necesară să fii aruncat în aer.

Sper să nu contaminezi genetica umanității cu lichidul tău seminal.

Se pare că ți-ai epuizat tot potențialul uman și intelectual pînă acum.

Ok, mai încearcă încă o dată, dar de data asta cu niște cuvinte specifice unui adult.

Unii spun că le pare rău pentru tine, pe mine însă mă doare chiar undeva.

Ar trebui să încerci să și mănânci niște makeup, așa poate ai deveni frumoasă și pe interior.

Tu ești motivul pentru care avem avertismente peste tot.

Continuă să-ți dai ochii peste cap. Așa poate îți vei găsi o bucată de creier undeva înăuntru.

Ar trebui să te insult acum, dar îmi dau seama că nu mă pot ridica cu insultele mele la ceea ce ți-a făcut deja natura.

Trebuie să-ți fie greu să îți termini întregul vocabular în limbaj articulat într-o singură frază.

Nu te-am insultat, te-am descris.

Cuvintele nu pot exprima cât ești de frumoasă. Dar cifrele pot. 3/10.

Fii ca o stea. La mare distanță și pe moarte.

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

