Despre Eminescu și țigani…

– Bunicule, cum se face că Dumnezeu a creat lumea în doar şase zile?
– Ehei, dragule… pe vremea aia nu erau formalităţi, firme, furturi, licitații…

————————————————————————————————————-

– Ce fac când văd pe cineva extrem de atrăgător?
– Mă uit insistent, zâmbesc şi.. când mă satur, pun oglinda jos!

———————————————————————————————————–

Un țigan este prins la furat.
– Mă țigane, de ce furi, mă? îl luă la rost proprietarul.
– Da’ ce-ai vrea, mânca-ți-aș… răspunse țiganul, să cerșesc, să ajung de râsu’ lumii?!

———————————————————————————————————–

După îndelungi așteptări, cetățenii din Ferentari au primit în sfârșit vestea pe care o așteptau – IPhone 6 va putea fi ciordit începând de luna viitoare.

———————————————————————————————————–

Statistică incredibilă: jumătate de milion de țigani nu vor un loc de muncă. Asta, din cauza spaimei de a nu deveni șomeri.

———————————————————————————————————-

Lui Bulă i s-a părut că cel mai bun lucru e să se călugărească. Şi fiindcă altă mânăstire nu era pe acolo, s-a dus la Mânăstirea Tăcerii. Când a ajuns, stareţul i-a zis:
– Poţi rămâne cât vrei aici la mănăstire cu o singură condiţie: nu vorbeşti nimic decât dacă te întreb eu.
Trece un an de când s-a călugărit şi stareţul îl cheamă şi îi zice:
– Acum poţi să spui două cuvinte.
– Patul tare!
– A, bine, voi pune să ţi-l schimbe.
După încă un an stareţul iar îl cheamă să vorbească:
– A mai trecut un an, acum poţi să mai zici două cuvinte.
– Mâncarea rece.
– A, bine, o să se rezolve.
Mai trece un an şi este chemat din nou de stareţ:
– Ai din nou dreptul la două cuvinte.
– Eu renunţ.
– Ăsta-i cel mai bun lucru, fiindcă de trei ani de când eşti aici n-ai făcut altceva decât să te plângi!

————————————————————————————————————-

9 din 10 femei lucrează subtil la schimbarea de comportament a iubitului. O schimbare de care sigur va beneficia viitoarea lui iubită.

————————————————————————————————————-

Todor și Piști la bodegă în sat.
-Todore, cum să zâce corect: o spătar sau un spătar?
-Un spătar, mă Piști!
-Unspătar, doi beri, te rog!

————————————————————————————————————

Ai tupeu să vii la ora asta acasă? Te aștept de cîteva ore cu lumina aprinsă!

E vina ta! Eu stau de cîteva ore afară și aștept să te culci !

————————————————————————————————————

Ce spune Eminescu de pe bancnota de 500 lei:
“Voi în suflet și în minte
O să mă purtați mereu,
Însă mulți o să mă uite,
Căci mă văd atât de greu…”

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

