De la țară…

Bărbatul citeşte o carte, femeia citeşte un ziar.
– Uite dragă ce scrie la ziar: un bărbat s-a cunoscut cu o femeie, în aceeași seară s-a însurat cu ea, iar a doua zi de dimineaţă deja a sugrumat-o !
– De, noaptea e un sfetnic bun… mormăie bărbatul, fără să-şi ridice ochii de pe carte.

————————————————————————————————————

Un țigan prinde peștișorul de aur, îl rotește pe toate părțile și nu știe ce să facă cu el. Peștele nu mai rabdă:
– Hai mă omule, pune-ți o dorință!
– Ce fel de dorință?
– Păi, cum să-ți explic… Spre exemplu, ieri m-a prins un om și m-a rugat să-i dau 1.000.000 de euro și eu i-am îndeplinit dorința. Dar tu ce vrei?
– Adresa lui, ‘tu-ți morții mă-tii!

————————————————————————————————————-

Ce se întâmplă când trei gay stau lipiţi unul de celălalt în şir indian?

Cel din mijloc e sărbătoritul.

————————————————————————————————————-

Un cerșetor sună la o ușă, i se deschide și întreabă:
– Nu vă supărați, n-aveți să-mi dați și mie o felie de tort?
– Dom’le, da’ așa ceva n-am mai pomenit! Cerșetorii cer și ei de obicei o felie de pâine!
– Da, dar stiți, azi e ziua mea…

————————————————————————————————————-

Ion vede pe Gheo ducând un cal de căpăstru.
– Mă Gheo, da’ unde duci calu’ ?
– La veterinar.
– Au ce are, mă ? Nu mâncă ?
– Ba mâncă.
– Dară nu-i şchiop ?
– Nu-i şchiop.
– O fi beteag ?
– Ba nu-i beteag.
– Apăi atunci de ce-l duci la veterinar ?
– Apăi dacă-i al lui…

————————————————————————————————————

Şeful îi spune angajatului:
– Faci totul atât de încet!
Gândeşti incet, scrii încet, vorbeşti încet, te mişti încet! Faci vreun lucru mai repede?
– Da, obosesc repede!

———————————————————————————————————-

– Ce-i cu tine? De ce eşti aşa supărat?
– Mi-am găsit soţia cu amantul în pat.
– Dumnezeule, i-ai ucis?
– Nu, dar am trântit atât de tare uşa, încat au înţeles cu siguranţă cât de supărat sunt!

———————————————————————————————————-

Pe marginea unui drum de munte stăteau doi ardeleni cu oile lor. La un moment dat, trece un tir şi calcă o oaie.
– Ai vazut, mă?
– Am văzut.
– Şi nu era asta mioara ta preferată?
– Ba da.
– Şi ce părere ai tu despre asta?
– Îmi repugnă.

———————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

