Motive de divorț

Într-o seară, la gura sobei, nepoțelul stătea în poala bunicului:

– Bunicule, povestește-mi și mie cum ți-ai pierdut tu dinții în război.
– Eheheeeeei, nepotu’ moșului, asta a fost tare demult. Se făcea că eram pe front în toiul luptei, învălmășeală mare, tunuri, tancuri, explozii, luptă la baionetă, când deodată mă trezesc singur și cu un tanc nemțesc în spatele meu, care m-a și luat în colimator. Trage neamțu’ după mine, dar cum eram tânăr și sprinten am sărit în dreapta, trage neamțu’ în dreapta, eu mă arunc în stânga, trage neamțu’ în stânga, eu mă arunc în dreapta, trage neamțu’ în dreapta, eu am sărit în stânga…
– Bine, bine, bunicule, da’ ce legătură are asta cu dinții pierduți?
– Păi are, măi nepoate, că vezi tu, după un timp s-a săturat neamțu’ și a ieșit din tanc, și când mi-a tras un levier în gură…

————————————————————————————————————

– Cum se șterge Adrian Copilul Minune la cur?
– Aleargă prin iarbă…

————————————————————————————————————

Scandal în familie:
– Toate prietenele tale sunt urâte!
– Toţi prietenii tăi sunt alcoolici!
– De-aia, că toate prietenele tale sunt urâte!

————————————————————————————————————-

Top 3 motive de divorț în 2000:
– adulter
– nepotrivire de caracter
– violență domestică


Top 3 motive de divorț în 2015
– WhatsApp
– mesajele de pe facebook
– google history

————————————————————————————————————

– Mi-am irosit degeaba viaţa!, îi spun azi nevesti-mii, izbucnind în lacrimi.
– Nu-ți face griji, dragă, e doar Mario, mai ai încă două vieţi! îmi răspunde ea.

————————————————————————————————————

– De ce la companiile de telefoane se opreşte conversaţia dupa o oră?
– Trebuie să întoarcă cd-ul.

————————————————————————————————————

Ion și preotul. Preotul întreabă:
-Ioane, ții post?
-Da, părinte.
-Înseamnă că nu mănânci carne.
-Nu, părinte.
-Dar lactate mănânci?
-Nici lactate nu mănânc cât ține postul.
-Auzi…dar de băut, bei?
-Cum să beau…vinul roșu…sângele Domnului…nu se poate, că e post.
-Bă Ioane, dar nevasta o iubești seara?
-Păi o iubesc, părinte, că sunt tânăr.
-Păi tu ții regim alimentar, nu ții post.

————————————————————————————————————

O doamnă supraponderală merge la medic ca să i se prescrie o rețetă de slăbit. Medicul o consultă, apoi îi prescrie un regim alimentar, spunându-i:
– Iată cum veți face: două zile veți mânca normal cele trei mese zilnice, iar a treia zi veți sări peste mese. Repetați acest program timp de două săptămâni. După aceea veniți iar la mine să vedem rezultatele.
Peste două săptămâni, doctorul a fost șocat să vadă că doamna slăbise cu 15 kg.
– Bine, dar e uimitor! se minună el. Mi-ați urmat instrucțiunile?
– Vai, da… dar în a treia zi credeam că o să mor! se plânse doamna.
– De ce, de foame?
– Nuuu! Din cauza săriturilor…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

