De ce vorbesc singur

Mi-am găsit iubita pe Mercador. Imediat a aparut Văru şi mi-a zis:
– De aici mă ocup eu!

————————————————————————————————————-

O bătrânică de la țară merge la ginecolog la consultație, intră la consultație, medicul o consultă, se îmbracă, dă să iasă, se întoarce și-l întreabă pe medic, “maică-ta știe ce faci tu toată ziua ?”

————————————————————————————————————

Anunţ la cimitir: “Cei care deţin locuri de veci sunt rugaţi să le ocupe până la sfârşitul lunii, altfel devin proprietatea statului”.

————————————————————————————————————

El: Să te duci la mă-ta!

Ea: Să te duci la dracu!

El: Nu mă îngâna!

————————————————————————————————————

Soția se întoarce beată acasă:

– Dragule, am venit, unde e mîncarea?

– Du-te de mănîncă acolo unde ai băut !

Ea scoate telefonul:

– Alooo, fetelor, acuma mă întorc, al meu mi-a dat voie…

————————————————————————————————————

Un bărbat, în biserică, se apropie evlavios să sărute Evanghelia, cînd, brusc, se împiedică de un covor și cade lat. Ridicându-se, scapă printre dinți:

Tu-ți paștele mă-tii de covor!

La care preotul:

Nu ți-e rușine să înjuri în Casa Domnului, băi, pulă beată?! De-ți fut o cădelniță în coaie, te țucă mă-ta rece!

————————————————————————————————————

O fostă prietenă de-a mea era foarte grasă în copilărie. Părinţii ei îi spuneau că a adus-o barja.

————————————————————————————————————

Normal că vorbesc singur! Am şi eu nevoie de o persoană inteligentă, să pot comunica!

————————————————————————————————————

După ce fac dragoste cu o femeie, întodeauna o ţin în braţe o jumătate de oră. Atât îmi ia să o dezumflu.

————————————————————————————————————

S-ar putea să fii român dacă ai în frigider o sticlă de fanta în care este lapte şi alta de cola în care este vin.

————————————————————————————————————

Gata tranzacțiile de luna asta, acum mă pot relaxa, am scăpat de rată, facturi şi salariu.

————————————————————————————————————

Azi la sală m-am simțit ca la 20 ani. Serios, numai DJ Bobo şi Ace of Base au pus ăia în difuzoare.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

