Despre câini, Becali și alte trăznăi

Un câine bătrân şi obosit s-a furişat în curtea casei mele. Mi-am dat seama după zgarda de calitate şi burtica zdravănă că avea un stăpân care avea bine grijă de el. A venit calm spre mine, l-am mângâiat pe cap şi apoi m-a urmat cuminte în casă, s-a aşezat într-un colţişor şi a adormit. O oră mai târziu, s-a îndreptat spre ușă şi l-am lăsat să iasă…
În ziua următoare s-a întors, m-a salutat vesel, dând din coadă, a intrat încet în casă şi şi-a regăsit locşorul de somn din ziua precedentă. Chestia asta a continuat timp de câteva săptămâni.
La un moment dat, mânat de curiozitate, i-am prins un bileţel de zgardă:
– “Aş dori să aflu cine este proprietarul acestui câine deosebit şi dacă ştiţi faptul că în fiecare după-amiază câinele dumneavoastră vine în casa mea pentru un pui de somn”.
În ziua următoare, câinele avea prins de zgardă următorul mesaj:
– “Locuieşte cu mine, soția mea şi cei şapte copii ai noştri, dintre care două perechi de gemeni de doi şi trei ani. Încearcă să mai recupereze din timpul de somn… Aş putea veni şi eu cu el mâine?”

————————————————————————————————————

Vine fiica lui Gigi Becali și-i spune:
– Tată, eu mă mărit.
– Cum, fata tatii? Cu cine?!
– Cu un preot…
– Ce!? Ai înnebunit complet!?
– Tată, eu îl iubesc! Inima nu o poți înșela!
– Bine fata tatei dar adu-l la castel, măcar să fac cunoștință cu el.
Îl aduce ea pe preot, se așează el cu Becali l-a masă și discută:
– Bă ginerică, tu știi că fata mea poartă doar haine scumpe pe care dă 10000 de euro lunar?? Cum ai să reușești tu să-i satisfaci capriciile? De unde ai să ei așa bani?
– Dumnezeu o să ne ajute!
– Dar ea mai are obiceiul ca în fiecare săptămână să plece la Paris să-și facă coafura. Ce zici de asta?
– Dumnezeu o să ne ajute!
– Daa!? Ea merge numai pe Ferrari sau Porsche, și în fiecare jumătate de an schimbă modelul.
– Dumnezeu o să ne ajute!
Au mai stat ei un pic după care ginerică pleacă. Fiica îl întreabă pe Becali:
– Cum ți s-a părut logodnicul meu?
– Păi cum?!… E prost, dă-l naibii… Dar mi se rupe inima când mă numește Dumnezeu…

————————————————————————————————————

Acţiunea următorului Transformers va fi plasată în România.
Duşmanul va fi un clan ţigănesc care poate dezasambla un robot în 20 de minute.

————————————————————————————————————-

E bine să fii bărbat: nici un fel de extensie, manichiură, pedichiură, tocuri înalte, epilare, etc.,… te-ai trezit, ai mângâiat ”bijuteriile Faberge”, le-ai îndreptat comod și ai plecat.

————————————————————————————————————-

În farmacii au apărut noile prezervative, cu vapori de mentol şi eucalipt, împotriva guturaiului şi durerilor în gât.

————————————————————————————————————-

Ați observat că pe toți ăia cărora le uiți numele îi cheamă la fel: “Auzi”?

————————————————————————————————————-

Am umblat dezbrăcat, am răcit şi din cauză că nu am putut mânca, am slăbit două kilograme. Așadar, fetelor care vreţi să slăbiţi, umblaţi dezbrăcate.

————————————————————————————————————-

Unii bărbaţi sunt atât de obosiţi, încât nu-şi pot ridica privirea mai sus de gâtul femeii.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

