Horoscop, anunțuri, trifoi, brusturi

Patriarhul Daniel a declarat că peste jumătate din statusurile de pe facebook cu “feeling blessed” sunt contrafăcute.

————————————————————————————————————

Pentru mine, băutul cu responsabilitate înseamnă să nu vărs vreun strop!

————————————————————————————————————

Astăzi, viaţa mea s-a schimbat radical.
Dimineaţa aveam 16 lei şi acum mai am doar 4.

————————————————————————————————————

În casa mea e cina cea de taină. Mâncăm pe ascuns unii de alţii.

————————————————————————————————————

Moldovenii au un facebook al lor, unde poţi să dai “Add as cumătru”.

La ardeleni poți să-l adaugi și pe șogor.

————————————————————————————————————

Cei care consideră că “Trebuie să bem cât mai mult” şi cei care consideră că “Trebuie să bem cât mai puţin” au ceva în comun: consideră că “Trebuie să bem”!

————————————————————————————————————

Câteodată când spun “Sunt bine”, aș vrea ca cineva să se uite în ochii mei și să-mi spună:
– “Știu că nu ești bine, ia de-aici o mie de euro”!

————————————————————————————————————

Horoscop tradiţional : “Peştii trec printr-o săptămână puţin mai agitată. Din cauza raziilor efectuate în bordelurile din întreaga ţară”

————————————————————————————————————

Cea mai bună metodă de a determina pe un bărbat să facă ceva este să-i spui că e prea în vârstă ca să facă asta.

————————————————————————————————————-

-Prostuțo, de ce plângi că ai mărimea 1 la sâni?! Uite ce picioare frumoase ai!… Mărimea 44…

————————————————————————————————————

Urăsc saltelele din spumă cu memorie. Te bagi în pat cu nevasta, la care salteaua “Băăă, asta-i altă tipă decât aia de aseară!”

————————————————————————————————————

Fată şucară, tânără şi doritoare, caut sobă de teracotă pentru photo shooting.

————————————————————————————————————

Crimă organizată? În sfârşit, bine că avem şi noi ceva organizat în ţara asta.

————————————————————————————————————-

Am citit azi în ziar: “O clinică din Bucureşti oferă bărbaţilor circa o sută de lei pentru o donaţie de spermă”.
Mă doare inima când mă gândesc câţi bani mi-au scăpat printre degete…

————————————————————————————————————

Anunț la zooparc: ”Nu aruncați banane delfinilor – în primul rând ei nu le mănâncă, iar în al doilea, maimuțele flămânde sar în apă și se îneacă.”

————————————————————————————————————

Vând ieftin cod genetic – livrarea și instalarea gratis.

————————————————————————————————————

Când ne-am căsătorit, acum vreo 20 de ani, soţia mea avea tatuat pe fesă o frunză de trifoi.
Probabil şi l-o fi schimbat între timp, aseară mi s-a părut că e un brusture.

————————————————————————————————————-

Nu-mi place să o văd pe nevastă-mea supărată.
Aşa că nu mă mai uit la ea…

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

