De dragoste

De Valentine’s Day am făcut cadou gonflabilei mele un inel de logodnă.

————————————————————————————————————

Florin Piersic va amâna declarația de dragoste de anul acesta, asta pentru că nu a terminat-o pe cea de anul trecut.

————————————————————————————————————

De Valentine’s Day îmi ofer serviciile de gigolo bărbaților ce vor să facă un cadou de calitate iubitelor lor.

————————————————————————————————————-

Adaptare modernă a zicalei “Dacă vrei cu adevărat, poţi!”:
El către aa:
– Dacă vrei cu adevărat, pot!
Ea către el:
– Dacă poţi cu adevărat, vreau!

———————————————————————————————————–

– D-le doctor, mi-am fracturat piciorul în două locuri!
– Îți amintesti de aceste locuri?
– Da!
– Să nu mai mergi pe acolo!

————————————————————————————————————

– Ce-i cu vânătaia aia la ochi Gheorghe?
– Ce să fie, m-am îmbătat ieri tare de tot….
– Şi ai căzut??
– Nu, nu, a venit nevastă-mea la bar după mine…
– Aşa, şi ce legătura are asta cu vânătaia??
– Păi are, că i-am cerut numărul de telefon!

————————————————————————————————————

Un angajat întârzie la serviciu.
Şeful său nervos ţipă la el:
-Ar fi trebuit să fii aici la 8:30!
Tipul răspunde:
-De ce? S-a întâmplat ceva la 8:30?

————————————————————————————————————

La bar:
– De ce bei cu ochii închişi?
– Păi, mi-a zis doctorul că nu trebuie să mai văd niciodată alcool!

————————————————————————————————————-

Am găsit azi un flyer în cutia poştală: “Dacă eşti alcoolic, sună la numărul ăsta…”
Aşa că am sunat, era un bar deschis non stop…

————————————————————————————————————-

Turcia se pregăteşte de război. La auzul veştii, românii au început să otrăvească fântânile, să pârjolească holdele şi să se retragă în munţi.

————————————————————————————————————-

Primul lucru pe care-l fac dimineața când mă trezesc este… să mai dorm un pic.

————————————————————————————————————

Pentru a-i arăta unei femei că este întotdeauna tânără, niciodată nu-i ceda locul în autobuz.

————————————————————————————————————-

Socrul către proaspătul ginerică:

Ia-o și să ai mare grijă de ea, ca de ochii din cap, că așa femeie vrednică nu mai găsești. Într-o seară a venit acasă cu trei bărbați și toți au plecat dimineața foarte mulțumiți!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

