Definiția șahului… și alte chestii geniale…

Câteodată aș vrea să fiu caracatiță: așa aș putea plesni 8 proști deodată!

————————————————————————————————————

Dacă nu-ți găsești jumătatea, atunci încearcă cu doua sferturi…că tot o jumătate fac.

————————————————————————————————————-

Viața abia după 50 începe, s-a gândit o femeie și a comandat 50 de vodcă.

————————————————————————————————————-

Mă uitam peste pozele unei foste colege de liceu şi mă minunam. Peste ea parcă nici nu au trecut anii, e la fel de urâtă.

————————————————————————————————————

Noi, bărbații, semănăm cu Nutella … femeile ne termină !!

————————————————————————————————————

Se ciocnesc 2 trenuri. Ce-i?
– Accident.
Se prăbușește un avion. Ce-i?
– Catastrofă.
Se naște un copil fără puță. Ce-i?
……..?
– FATĂ !!

————————————————————————————————————

Anul acesta de Haloween, eu și cu prietenii mei ne-am deghizat în blonde.
“Ne dați sau nu ne dați?”

Și toți ne-au dat-o…

————————————————————————————————————

– Există vreo asemănare între un urs polar și o fată mare?
– Da, una foarte mare. Amândouă speciile sunt pe cale de dispariție.

———————————————————————————————————–

Ce este şahul?
Piesele alea pe care le aruncăm când cumpărăm tablele.

———————————————————————————————————–

-Mami! Tata iar s-a îmbătat!
-De unde știi?
-Bărbierește oglinda din baie.

———————————————————————————————————-

Baciu Todor la dentist.
– Baciule, cred că va trebui să vă pun o placă.
– No bun așe, numa să nu hie cu Dolănescu…

———————————————————————————————————–

Sună interfonul: ding-dong. Răspunde un bărbat:
– Da, cine e?
Din difuzor se aude vocea unui tânăr.
– Sorin sunt, bre. Am venit s-o fut pe fiică-ta.
– S-o ce, mă?!
– So-rin!

———————————————————————————————————–

După o seară romantic, am condus-o acasă. Chiar înainte să treacă pragul, s-a întors către mine, m-a sărutat și mi-a șoptit:
– Bulă dragă, ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
– Nu, mulțumesc, i-am zis în timp ce plecam grăbit către stația de autobuz. Acum între noi fie vorba, ce dracu’ era să fac eu singur toată noaptea în fața ușii?!

———————————————————————————————————–

Viața unui bărbat e ca o zebră: blondă, brunetă, blondă, brunetă…
Viața unei femei e ca la grădina zoologică: bou, măgar, porc, maimuță…

———————————————————————————————————–

-Fato, câte flori ai primit de 8 Martie ?
-Peste 100 !
-Și unde le-ai pus pe toate ???
-Într-un director pe partiția C !

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

