Culmea răbdării la români

Se întâlnesc doi amici pe stradă :
– Măi, tu știi ce este un stilist?
– Da! Un moldovean care ține cu Steaua!

————————————————————————————————————-

Culmea răbdării la români: să vorbească Florin Piersic și să traducă Johannis!

————————————————————————————————————-

-Vecine, de ce îmi tot furi plicurile din cutia poștală?

-Dar nu le fur. Sunt facturi, vecine. Le iau și le plătesc!

-De ce?

-Așa m-am înțeles cu nevastă-ta…

————————————————————————————————————

Într-o cafenea, doi tipi urmăresc două domnişoare:
– Poate mergem să facem cunoştinţă cu ele? întreabă unul.
– Da, dar un pic mai târziu. Mai întâi să le lăsăm să-si achite nota!

————————————————————————————————————

Doi copii discută:
– Știi, tatălui meu îi este frică să doarmă singur!
– De ce spui asta?
– Păi, când mama lucrează noaptea, el se culcă la vecina!

————————————————————————————————————

Lenuța, mulgătoarea fruntașă, este chemată la șefa de fermă:
– Lenuțo, a venit unu’ de la ziare să-ți ia un interviu.
– Da’ ce-i ăla interviu?
– Nu știu, dar, pentru orice eventualitate, du-te și fă o baie…

————————————————————————————————————

De ce mănâncă femeile Nutella cu lingura?
– Pentru că pâinea îngraşă.

————————————————————————————————————

Știința este putere. Femeile – slăbiciune. Băutura – otravă. Rezultatul? Cum beau un pic de otravă, mă apucă slăbiciunea, și nici o știință nu mă poate ajuta!

————————————————————————————————————

De ce bărbații gândesc mai mult, iar femeile vorbesc mai mult?
Pentru că bărbații au 2 capete, iar femeile 6 buze.

————————————————————————————————————-

Păcat mai grav decât să mănânci salam în Vinerea Mare este să-l asculți.

————————————————————————————————————-

Dacă azi e a patra zi la rând când nu ai avut chef de munca, mâine e vineri.

————————————————————————————————————-

M-am pus în genunchi în fața prietenei mele blonde și i-am spus:
– Ai vrea să fii soția mea ?
– Nu, că văd că ești prea mic de statură !

————————————————————————————————————-

Îmi plac femeile care mă surprind, dar totuși ar trebui să semnalizeze și ele !

————————————————————————————————————-

Toţi călcăm strâmb….dar la femeile pe tocuri, se vede cel mai tare!

————————————————————————————————————-

Ce au în comun un tâmplar și un procuror ?

Amândoi lucrează la parchet.

————————————————————————————————————

Pentru a fi bogat și cinstit, trebuie mai întâi să devii bogat și mai apoi cinstit.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

