Despre urși polari și bărbați inteligenți

Nu mă consider o persoană dezordonată. Atâta doar că ofer lucrurilor mele posibilitatea să stea unde vor ele…

————————————————————————————————————

Știi că ești un violator bun atunci când ea se urcă deasupra.

————————————————————————————————————

De ziua soției mele i-am luat un câine boxer. În ciuda faptului că are nasul turtit, ochii bulbucați și valurile alea de grăsime atârnându-i, totuși câinele pare s-o placă.

————————————————————————————————————

Înainte, când cineva era deprimat, se gândea să-și taie venele. Acum, se gândește să-și șteargă Facebook-ul…

————————————————————————————————————-

Două cuvinte cu care distrugi ego-ul unui bărbat: “Ai intrat?”
Două cuvinte cu care distrugi ego-ul unei femei: “Nu știu!”

————————————————————————————————————-

Întrebare la Radio Erevan :
– În zi de doliu național este permis să facem sex?
– Da, dar cu nevasta, ca să fie și trist!

————————————————————————————————————-

Ce este un urs polar?
Un urs rectangular care are sistemul de coordonate schimbat.

————————————————————————————————————

– Iubitule, spune-mi ceva care să mă facă să visez!
– Du-te la somn.

————————————————————————————————————

– Domnișoară, vă privesc și n-am cuvinte…
– Bani ai?

————————————————————————————————————-

Se spune că bărbații inteligenți sunt soții ideali.
GREȘIT! Bărbații inteligenți nu sunt soții nimănui.

————————————————————————————————————

– Ce este relativitatea?
– Luați o riglă de zece centimetri. Vi se pare mică, mică, nu? Iar acum puneți-o alături de penis. Iată relativitatea!

————————————————————————————————————

M-am plimbat prin tot cimitirul, citind inscripțiile de pe panglicile coroanelor de flori: de la soacră, de la soție, de la vecini, de la prieteni… De la bere n-a murit nimeni!

———————————————————————————————————–

N-aș spune că prietena mea vasluiancă este urâtă, dar, când era mică, i-a vindecat pe toți din satul ei de pedofilie.

———————————————————————————————————–

Dragostea îl face pe bărbat mai curat… Sau, cel puțin, îl determină să facă duș, să se radă și să-și spele șosetele.

————————————————————————————————————-

Definiția presiunii: O soție, o amantă și o ipotecă! Toate, cu o lună întârziere…

————————————————————————————————————

Eram azi la bar, iar după al doilea pahar de coniac, îi spun barmanului:
– L-am surprins pe fiul meu de 12 ani uitându-se după fuste scurte.
– Cred că e oarecum normal de-acum la vârsta lui, răspunse el.
– Da, i-am răspuns. Dar nu pe eBay!

————————————————————————————————————-

Știți ce parte a corpului se suge cel mai des?
Burta! Aia la care v-ați gândit voi e pe locul doi.

————————————————————————————————————

– Trebuie să vă dezamăgesc, dar fiica dumneavoastră s-a îmbătat ieri noapte în club.
– Minți. Fiica mea n-a luat nimic în gură!
– Mi-e teamă că vă voi dezamăgi de două ori…

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

