Ninja sex!

Un ardelean intră într-un magazin ca să cumpere un termos. Vânzătoarea îi arată unul:
– Uite, bade, termosul ăsta e foarte bun: vara ține ceaiul rece, iar iarna îl ține cald.
Ardeleanul se scarpină după ureche, nedumerit:
– Apăi de, cucoană, dacă zici că-i bun, iacă l-oi lua. Da’ lămurește-mă și pe mine: de unde dracu’ știe termosu’ ăsta când îi vară și când îi iarnă?

————————————————————————————————————

Am găsit soluția pentru ca vecinii mei să nu mă mai deranjeze cu muzica dată tare când eu aș vrea să dorm: de câte ori ei dau muzica tare până la două noaptea, le bat la ușă la trei dimineața și le spun ce mult mi-a plăcut.

————————————————————————————————————

Un american își face vacanța în România. Merge el ce merge și ajunge la o stână din Ardeal, unde e foarte impresionat de câine.
– Bade, cât ceri pe câinele ăsta? Aș vrea să-l cumpăr.
– Nu e de vânzare.
– Îți dau 500 de dolari.
– Nu e de vânzare.
– Îți dau 1.000.
– Nu e de vânzare.
– Îți dau 2.000 de dolari pentru el.
– Nu e de vânzare și pace.
Americanul se vede nevoit să renunțe și să își vadă de drum.
În aceeași zi, un român de la oraș trece pe la stână și îi place câinele.
– Bade, e de vânzare câinele? Cât îți dau pe el?
– 500 de lei, spune ciobanul.
Cel de la oraș dă banii și pleacă cu câinele.
După ce pleacă, un băiat de la stână îi spune ciobanului:
– Păi bine nene, americanul ți-a oferit 2.000 de dolari și matale ai vândut câinele pe 500 de lei?
– Apăi mă, tu mă crezi pe mine prost? De la oraș se întoarce câinele meu, până diseară e înapoi. Dar din America cum se mai întoarce?

————————————————————————————————————
Cică un irlandez, un mexican și un blond erau muncitori pe un șantier, undeva la etajul 20, și vine pauza de masă. Irlandezul își deschide punga cu mâncare și zice:
-Din nou varză și carne de vacă! M-am săturat! Dacă și mâine tot asta găsesc în pungă, mă arunc!
Mexicanul deschide punga și zice:
-Din nou tacos! M-am săturat de tacos! Dacă mâine găsesc tot tacos, mă arunc!
Blondul:
-Din nou lasagna! M-am săturat! Dacă mâine e la fel, mă arunc.
A doua zi, – irlandezul are exact aceeași mâncare, se aruncă și moare, – mexicanul se aruncă și moare și el, – blondul idem, se aruncă și moare.
La înmormântare, nevasta irlandezului:
-Dacă știam că nu-i place, i-aș fi gătit altceva!
Nevasta mexicanului:
-Aș fi putut să-i dau tortillas, chilli peppers sau altceva! Dacă aș fi știut!
Acum toată lumea se uită la nevasta blondului… și se uită… și se uită… La care nevasta blondului, și ea blondă, zice:
-De ce vă uitați așa la mine?! Bărbatul meu își făcea singur mâncarea și pachetul!

————————————————————————————————————-

După consult, scoțianul pune pe masa medicului o monedă de doi cenți.
Medicul, simțindu-se ofensat, întreabă:
– Asta e pentru mine sau pentru asistentă?
– Ce întrebare e asta!? Pentru amândoi!

————————————————————————————————————

Eu și prietena mea, în pat.
– Dragă, când faci sex, ești ca un Ninja!, îmi spune ea.
– Puternic și abil, nu?, o întreb.
– Nu, intri și ieși fără să-mi dau seama.

————————————————————————————————————

Judecătorul întreabă martora:
– Sunteți căsătorită?
Ea oftează. Judecătorul dictează secretarei:
– Nu e căsătorită. Apoi întreabă martorul:
– Sunteți căsătorit?
Martorul oftează. Judecătorul dictează:
– Căsătorit.

———————————————————————————————————–

În metrou. Oră de vârf. Aglomerat. Lângă ușă stă un tip cu o cutie de iPhone 6. În momentul când se anunță: “atenție, se închid ușile”, un țigănaș îi înhață cutia din mâini și se face nevăzut în mulțime. Ușile se închid, trenul pleacă. Replica tipului ne-a omorât pe toți: “Băga-mi-aș…mi-a furat hamsterul!”

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

