Joaca de sfârșit de an…

Mulți zic despre femeie “uite ce față frumoasă are”, alții spun “uite ce glezne frumoase are” …eu personal cred că adevărul e undeva pe la mijloc !!

————————————————————————————————————

O tipă la mare intră în apă să înoate. Din lipsă de antrenament, obosește și înghite apă. Salvamarul o observă, sare în apă, o trage la mal și începe să-i facă manevrele de resuscitare cardio-respiratorii. Ajunge la manevra de ventilație artificială (gură la gură), tipa dă afară apă, apoi niște alge, apoi iar apă și iar alge și apă, și alge…
Între timp, trece un pensionar pe acolo și îi spune salvamarului:
– Dom’le, scoate-i curu’ din apă, că altfel golești toată marea!

————————————————————————————————————

Chiar dacă bărbații ar putea să înțeleagă femeile, tot nu le-ar veni să creadă…

————————————————————————————————————

– Te-ai distrat ieri cu noua ta prietenă?
– Nu prea. În momentul culminant, a început să-mi curgă sânge din nas.
– Tensiunea?
– Nu, soțul din deplasare.

————————————————————————————————————

Un tip intră într-un bar și comandă o bere. Bea el ce bea și la un moment dat îl apucă nevoile. Se duce la toaletă și se întoarce după zece minute. Se așează pe scaunul de bar și începe să înjure de mama focului. Barmanul, îngrijorat, îl întreabă:
– Dar ce s-a întâmplat, domnule?
– Un nenorocit, în timp ce făceam pipi, a venit în spatele meu, mi-a pus o armă în ceafă și a zis că, dacă nu i-o sug, îmi zboară creierii…
– Și?…
– Și ce? Ai auzit tu vreo împușcătură?

————————————————————————————————————

– Profa de limba română mi-a pus un doi.
– De ce?
– La compunerea “Cum am petrecut vara”, am scris: “Mulțumesc, bine!”

————————————————————————————————————

Dorind să mai facem o schimbare, eu și nevastă-mea ne-am “jucat” aseară în dormitor de-a “doctorul și asistenta”.
N-a mers totul chiar cum ar fi trebuit.
Mai ales după ce am diagnosticat-o ca fiind obeză…

————————————————————————————————————-

Doi bătrânei discută:
– Auzi, tu în pat mai faci ceva?
– Da. Mă piş.

————————————————————————————————————

Bulă vine acasă de la ultima zi de şcoală şi taică-su îl întreabă:
– Bulă, ce mai este nou pe la şcoală?
– Mai nimic! Tocmai ce mi-au prelungit contractul pentru clasa a şaptea!

————————————————————————————————————

Într-un salon de frumusețe:
– Să-mi faceți manichiura ca la Britney Spears, coafura ca a Angelinei Jolie și pedichiura ca la Naomi Campbell.
– Dar fața o lăsăm așa, ca a lui Gerard Depardieu?

————————————————————————————————————

O blondă la vulcanizare…
– Cum ai reușit să spargi pneul în halul ăsta? întreabă muncitorul de la vulcanizare.
– Am călcat pe o sticlă!
– N-ai văzut-o?
– Nu, tâmpitul dracului o avea în buzunar!

————————————————————————————————————-

-Ce faci, măi? De ce modifici nota din carnet?
-Păi, doamna profesoară, nu dvs mi-ați zis adineaori să fac tot posibilul ca s-o corectez?!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

