Cum se numesc blondele fardate…

Soția către soț:

Vezi băiețelul ăsta din poză?

Da, îl văd.

La patru, îl iei de la grădiniță!

————————————————————————————————————

Mă Ioane, am auzit că ai fo la Paris!

Eiie dară!

Și ce ai văz’t fain p-acolo?

Toulouse-Lautrec!

Aha…și cît o fo scoru?

————————————————————————————————————-

Cum se numesc blondele fardate?

Picturi naive!

————————————————————————————————————

– Și, cum te simți de Crăciun?
– Foarte fortifikat, mai fiobilin ca niciodată și destul de colebil.

————————————————————————————————————

Judecătorul către inculpat:
– De ce nu v-ați luat un avocat?
– Toți avocații au refuzat să mă apere când și-au dat seama că eu într-adevăr nu am furat cele 5 milioane.

————————————————————————————————————

Întrebare la Radio Erevan:
– Este adevărat că ruşii au fost primii care au fotografiat cealaltă faţă a Lunii?
– În principiu, da. Comitetul Central își ţine ședințele acolo.

————————————————————————————————————

Paradoxul capitalismului:

Făcând bani, pierzi timpul. Iar timpul costă bani…

———————————————————————————————————-

Ziua Internațională a Femeii e pe 8, pentru că e singura cifră cu două găuri…

———————————————————————————————————-

Un copil, mergând pe stradă, a început să plângă. Un preot l-a văzut și l-a întrebat:
– Ce ai, copile?
– Păi, mama mi-a dat 100 de lei, iar eu i-am pierdut! răspunse copilul.
Preotul, văzând acestea, i-a dat copilului 100 de lei să nu mai plângă. După ce băiatul a primit banii, a început a plânge și mai tare.
– Acum de ce mai plângi? îl întrebă preotul.
– Păi, dacă nu pierdeam cei 100 de lei, acum aveam 200 de lei, răspunse copilul…

———————————————————————————————————–
Când te naști, esti mic, zbârcit, orb și știrb. Când ești bătrân tot mic, zbârcit, orb și știrb ești.

———————————————————————————————————–
Soțul merge cu soția la un plastician, unde aceasta urma să sufere o operație estetică. Medicul, în timp ce doamna intră în sala de operație, se adresează soțului:
-Veniți peste două ore și veți căpăta o cu totul altă femeie!
-M-aș bucura foarte mult, dar vă rog să fiți discret, să nu afle nevastă-mea.

———————————————————————————————————–

O tânără intră într-o măcelărie cu un copil în braţe şi îl anunţă pe proprietar că se pregăteşte să spună la toata lumea că este copilul lui. Măcelarul, om însurat, cu familie, copii, încearcă să o dea la pace:
– Stai! Putem rezolva cumva?
– Îmi dai carne gratis în fiecare săptămână până când copilul va împlini 18 ani!
După 18 ani copilul, acum crescut, vine să colecteze porţia de carne.
– Au trecut 18 ani, ia asta, du-te la maică-ta şi spune-i că asta e ultima porţie de carne pe care o mai primeşte şi vezi ce expresie o să aibă faţa ei…
Ajunge copilul acasă, îi spune mamei, care îi zice la rândul ei:
– Du-te înapoi şi spune-i că în ultimii 18 ani am avut şi pâine şi lapte şi fructe, consultaţii, reparaţii la maşină, toate gratis, apoi vezi ce expresie o să aibă faţa lui.

————————————————————————————————————-

Ies aseară de la McDonalds, nu fac o sută de metri şi mă trage pe dreapta un poliţist, îmi bate uşor în geam, îmi dă o pungă ciudată şi-mi spune:
– Vrei să fii amabil şi să sufli aici?
– Pentru ce, domnule poliţist, am depăşit viteza, mergeam pe două benzi, n-am dat prioritate?!
– Ah, nu, zice, el. Mi-am cumpărat cartofii ăştia şi sunt prea fierbinţi!

————————————————————————————————————-
Întrebare la Radio Erevan:
– Este adevărat ca cosmonautul Iuri Gagarin a câștigat o excursie în SUA?
Răspuns:
– În principiu, da, dar nu a fost cosmonautul Iuri Gagarin, ci un pensionar, care nu se numește Iuri, ci Oleg, și nici măcar Gagarin, ci Gaganoff, nu a fost în SUA, ci în Kiev, și nu era vorba de o excursie, ci de o bicicletă, pe care nu a câștigat-o, ci i-a fost furată.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

