Cum ticăie și sună ceasurile ardelenilor…

În atenția tuturor furnizorilor care ne trimit cadouri de Sărbători: nu bem bomboane și cozonaci, nu fumăm felicitări și calendare!

————————————————————————————————————

– Ce căutați, domnișoară?
– Un om cu bani multi și zile puține…

————————————————————————————————————

Cum ticăie ceasurile ardelenilor: ”no, tiiic – no, taaac”.

Iar dimineața, când sună: ”no, dacă-i musai, țîîîîr”.

———————————————————————————————————–

Un amic de-al meu m-a invitat la nuntă, prin Facebook Event.
În ziua nunții, i-am trimis un cadou de la Farmville.

————————————————————————————————————-

Pe chat:
– Ce-ai păţit?
– Nimik nu kontează!
– Dacă mai scrii o dată cu “k”, eu nu-ţi mai răspund!
– Oc.

————————————————————————————————————-

Este cam nepotrivit numele de “trening”, având în vedere că pantalonii respectivi îi folosești să zaci tot sfârșitul de săptămână în pat…

————————————————————————————————————

Astăzi am fost la un interviu pentru angajare.
– Pe C.V.-ul tău văd că scrie că ești un om misterios…îmi zice intervievatorul. Ce vrei să spui cu asta, mai exact?
– Eee…!

————————————————————————————————————-

Am luat în probe o nouă femeie de servici, sper să-și vadă de treabă. Ultima pe care am avut-o, a divorțat de mine și mi-a luat și copiii…

————————————————————————————————————-

– Aţi venit la momentul potrivit , spune doctorul pacientului său.
– Înţeleg, doctore! În ziua de azi, toată lumea are nevoie de bani.

————————————————————————————————————

-Ioană, tu mă înșeli!
-Nu-i adevărat.
-Și mai e și italian…
-Uite, asta chiar nu-i adevărat!

————————————————————————————————————

Pacientul:
– Doctore, doctore, toată lumea îmi spune că sunt urât!!
Doctorul:
– Aşezaţi-vă pe canapea… cu faţa în jos…

————————————————————————————————————

Înainte, oamenii mergeau să-și mărturisească păcatele la preot. Mai târziu, la psiholog. Acum, toți pur și simplu își fac blog.

———————————————————————————————————–

Îmi place să citesc horoscopul, este singurul loc unde am iubită.

————————————————————————————————————-

Uneori, pentru a satisface o femeie în pat, ar trebui să o lași singură… Să se sature de somn!

————————————————————————————————————

Atunci când bei, important e să nu le amesteci. În special soția cu amanta.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

