Despre femei, neveste și sutiene…

iPhone-ul meu are 16 GB spaţiu de stocare. Practic, încap zece mii de melodii.
Sau un mesaj vocal de la nevastă-mea.

————————————————————————————————————-

– Aş dori şi eu un sutien, pentru soţie…
– Ce număr?
– Eiii, nu mă pricep….
– Dar cum are soţia sânii? Ca două grapefruit?
– Mai mici…
– Ca două portocale?
– Mai mici…
– Ca două ouă?
– Daaa! Ochiuri!

————————————————————————————————————-

Soţia mea nu înţelege de ce beau atât de mult, chiar a venit la mine şi m-a întrebat:
– Auzi, sunt fascinată de cât de mult poţi să bei, te rog să-mi răspunzi de ce!?
– Răspunsul este destul de simplu, i-am zis eu râzând. Dacă tu nu ai de gând să faci un efort să-ţi îmbunătăţeşti aspectul, cineva trebuie s-o facă!

————————————————————————————————————

Nevastă-mea răsfoia aseară o carte despre transcendenţă. La un moment dat îşi ridică ochii şi-mi zice:
– Ia fii atent ce scrie aici… Cică mulţi oameni ar fi putut fi animale într-o viaţă anterioară sau invers… Ce crezi, oare eu ce-oi fi fost într-o viaţă anterioară?
– Ştiu si eu?… i-am răspuns absent. Femeie?

————————————————————————————————————

Următoarea mare invenţie a bărbatului, după roată şi foc, va fi femeia fără dureri de cap. Apogeul invențiilor va fi femeia care gîndește.

————————————————————————————————————

– De ce se scarpină fetele dimineaţa în creştetul capului?
– Pentru că nu au coaie.

————————————————————————————————————

Se întâlnesc două prietene:
– Vai tu ce rău arăți! Auzisem că o să te lase soțul, dar nu chiar de la etajul trei…

————————————————————————————————————

Ori de câte ori văd o femeie conducând un autobuz, zâmbesc şi mă gândesc cât de departe suntem totuşi de a deveni o societate egalitară în ceea ce priveşte drepturile femeilor şi ale bărbaţilor… Apoi îmi aprind o ţigară şi aştept următorul autobuz.

————————————————————————————————————

Am o maşină de spălat foarte ciudată… tot timpul face figuri… ba că o dor mâinile… că nu mai poate… că parcă eram un cuplu…

————————————————————————————————————

Gest de iubire: un vasluian și-a lovit soția doar cu o palmă, deși avea la îndemână ditamai târnăcopul…

————————————————————————————————————

– Cum faci o grasă să slăbească zece kilograme?
– Bei zece beri.

————————————————————————————————————

Eram prin oraş la cumpărături când primesc un mesaj pe telefon de la nevastă-mea:
”Iubitule, ia ceva şi pentru ăia mici. Te pup.”
Aşa că i-am cumpărat un sutien.

————————————————————————————————————

– Vreau să-i ofer iubitei mele cadou un ceas, poate mă ajutaţi cu ceva sugestii.
– Ia-i un cuptor electric, are şi ceas.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

