Limbajul nearticulat, bărbatul adevărat și Cenușăreasa anilor 90…

La țară, un poștaș se duce cu corespondența. La un moment dat, ajunge la o casă. Bate omul la ușă, însă nu-i răspunde nimeni. Mai bate o dată! Tot la fel. Se uită pe geam și vede în casă un bărbat și o femeie, goi-pușcă: femeia era întinsă în pat, cu un deget în vagin și unul pe covor, iar bărbatul pe covor, cu un deget în cur și unul în acvariu. Contrariat, poștașul mai bate o dată la ușă, dar tot nu-i răspunde nimeni. Pleacă mai departe, la vecinul ciudaților. Ajuns la vecin, îl întreabă:

– Domnule, am fost la vecinii dumitale și uite ce am pățit! Și-i povestește toată tărășenia…

– A, zice vecinul, păi vecinii mei sunt surdo-muți și dumneata ai nimerit tocmai când se certau.

– Cum, dom’le, că nu făceau nici un gest?

– Păi, ea îi spunea lui: “Du-te-n pizda mă-tii și bate covoarele!”, iar el îi spunea ei: “Mă pupi în cur, mă duc la pește!”

————————————————————————————————————

Doctorul:
– Nu-mi place deloc cum arătaţi.
Pacienta:
– Ei, doctore, nici dumneata nu eşti vreo frumuseţe.

————————————————————————————————————-

Un bărbat la doctor:
– Doctore, soţia mea are un complex de inferioritate. Cum să procedez, să nu şi-l piardă?

————————————————————————————————————-

Soţia şi-a bătut crunt soţul. La judecată este întrebată ce s-a întâmplat:
– Mai întâi m-a chemat acasă în timpul serviciului, apoi m-a dezbrăcat şi m-a întins în pat. Iar apoi, cu un rânjet de cretin a dat să fugă, spunându-mi că este 1 aprilie!

————————————————————————————————————

Un bărbat adevărat este acel bărbat care se ridică din pat pentru a se odihni un pic!

————————————————————————————————————-

– Nu pot dormi deloc. Am nevoie urgent de 10.000 €.
– Vino la mine!
– Mă împrumuţi tu?
– Nu. Dar am un somnifer excelent.

————————————————————————————————————-

O femeie, foarte agitată, sună la societatea de gaze:
– Vă rog să veniţi urgent la mine! Se simte un miros puternic de gaz la mine în apartament!
– Doamnă, chemaţi-i pe ăia de la Volkswagen, că vă scot ei toate gazele!

————————————————————————————————————-

Iubitule, suntem de 2 ani împreună! Nu există tu sau eu, există doar noi!
– Adică vrei să zici că noi am cheltuit 700 de lei pe o pereche de pantofi?

————————————————————————————————————

Un tip merge la doctor:
– Dom’ doctor, cred că am o problemă sexuală. Nu mi se mai scoală cu nevastă-mea.
Doctorul îi spune să se întoarcă a doua zi, cu nevastă cu tot.
A doua zi, tipul apare împreună cu soţia, iar doctorul îi spune acesteia:
– Dezbrăcaţi-vă şi întindeţi-vă pe masă!
Aceasta se conformează, iar doctorul începe să-i dea târcoale, se uită la ea în sus şi-n jos, apoi îl trage deoparte pe tip.
– Sunteţi în regulă. Nici mie nu mi se scoală.

————————————————————————————————————-

Cică apare Zâna cea Bună în casa Cenușăresei:
– Cenușăreaso, nu vrei o rochie marfă pentru bal, ceva cu crinolină, pe sârme…
– Nee, am trening Sergio Tacchini.
– Un pantofior meseriaș, atlaz, mărimea 36?
– Nah, am ghete Reebok !
– O caleașcă, valet, nimic?
– Mi-a luat mama Cielo!
– Da’ ce mama mă-tii vrei, ca vreau să fac bine în seara asta și nu iese nimic la interval?!?!?
– Păi, ce-ar fi să-mi lași un sterilet pentru balul din seara asta…
– Un CE ? Cenușăreaso, ești bolândă, nu ți-e bine, pot să-ți dau ce vrei, și tu n-ai chef decât de un sterilet ?
– Da, zâno, e tot ce-mi doresc.
– Bine, Cenușăreaso.
Îi dă steriletu’, și-l pune Cenușăreasa și pleacă fericită la bal. A doua zi dimineață, se întoarce albastră, crăcănată, mai mult moartă decât vie, acasă. Cu ultimele puteri, strigă la Zâna cea Bună:
– Usca-ți-s-ar păru’ de pe ceafă, de ce nu mi-ai zis, fă, că după 12 noaptea se face bostan ???!!!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

