Blonde, doctori, țigani…

Doctorul:
– Nu-mi place deloc cum arătaţi.
Pacienta:
– Ei, doctore, nici dumneata nu eşti vreo frumuseţe.

————————————————————————————————————

Nevastă-mea a intrat astăzi pentru prima oară în biroul meu:
– Deci aici lucrezi, Costele? mă întreabă ea.
Apoi, observând o fotografie pe masă cu o blondă voluptoasă, arată cu degetul spre ea şi mă întreabă:
– Cine e asta?
Văzând cum începusem să roşesc, colegul meu Mitică interveni şi zise:
– Costel ne-a spus că tu eşti!

———————————————————————————————————–

Ea: Un sărut şi voi fi a ta pentru totdeauna!
El: Mulţumesc pentru avertisment!

———————————————————————————————————–

Când femeile se ceartă între ele, diavolul stă într-un colţ, în linişte… ascultă şi învaţă!

———————————————————————————————————–

Ţiganul pleacă la război, lăsând acasă nevasta şi cei trei copii. După trei ani se întoarce de pe front şi se duce acasă cu sufletul la gură, ştiind că oraşul lor fusese bombardat. Îşi găseşte nevasta, o îmbrăţişează, apoi îşi vede copiii şi-i îmbrăţişează plângând:
– Dragii tatei, din trei aţi mai rămas doar cinci!

———————————————————————————————————–

Cetățenii de etnie rromă sunt foarte supărați pe tinerii din Vaslui:
“Să faci sex cu o tânără fără să o cumperi de la părinți ?? Niște necivilizați !”

————————————————————————————————————

– Stilul tău de condus e îngrozitor! i-am zis nevestei.
– Hai să fim serioși, nu e chiar atât de rău, răspunse ea indignată.
Am scuturat din cap, am tras în piept o gură mare de aer, după care am deschis ușa mașinii și am început să înot către suprafață.

————————————————————————————————————

Un polițist se duce la stomatolog cu o îngrozitoare durere de măsea:
-Să știți că măseaua care vă doare este moartă, zise stomatologul, v-aș recomanda să fiți de acord să-i punem o coroană.
-Aaa, nu e nevoie de coroană, cred că e de ajuns o înmormântare simplă.

————————————————————————————————————

Un ginecolog se întoarce acasă beat turtă. Vreo jumătate de oră se chinuie să găsească gaura cheii. Într-un târziu, oftează:
-Dacă ar fi avut măcar un fir de păr, aș fi nimerit-o din prima.

———————————————————————————————————–

Aseară, în timp ce mă uitam la filmul “Crima perfectă” cu soția mea, îmi spune:
– Mă sperie de moarte filmul ăsta!
– Să fie povestea lui?, am întrebat-o.
– Probabil…, mi-a răspuns…și nu-ți mai lua notițe !!

————————————————————————————————————

O blondă se plimba liniştită, când, deodată, vede o maşina fără şofer, care mergea. Conştientă de pericol, sare în maşină şi trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător.
– Începuse să meargă singură, dar am sărit în ea şi am tras frâna de mână! spune ea, foarte mândră de isprava ei.
– Ştiu, răspunde el sec. Eu o împingeam.

————————————————————————————————————-

Fosta mea prietenă mi-a trimis un sms:
-Șterge-mi nr. de telefon!
–Cine ești? i-am scris înapoi…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

