Dieta universală, calitățile bărbatului etc etc

Păpușile Barbie nu sunt concepute în conformitate cu realitatea. Nu învață fetițele realitățile vieții. Cum să aibă ele și casă și haine și mașină, din moment ce lor nu li se îndoaie picioarele de la genunchi și nu li se deschide gura?!

————————————————————————————————————

Există o dietă pe care multe femei, dar și bărbați, o respectă: ” Mănânc tot ce apuc și mă bazez pe un miracol.”

————————————————————————————————————-

-Draga mea, eu m-am hotărât ca de azi înainte să nu mă mai cert cu tine!
-Auzi la el, s-a hotărât și pe mine nici nu m-a întrebat!

————————————————————————————————————-

Întrebare: Ce calităţi are un bărbat?
Răspuns: Deştept: are două capete; fin: umblă cu două ouă şi nu le sparge; modest: se mulţumeşte cu o gaură cât de mică.

————————————————————————————————————-

-Nu mai știi cum s-a terminat ” Război și Pace “?
-Cum, cum! Au murit cu toții!
-Cum așa?! Nu se poate!
-Păi de atunci au trecut deja 200 de ani!

————————————————————————————————————

-Domnișoară, faceți sex pentru bani?
-Nu!
-Ce bine, că nu am nici un ban la mine.

———————————————————————————————————–

La Zoo din Bucuresti era o singură gorilă femelă. Ca orice femelă, a ajuns să fie în călduri, având nevoie urgent de un partener sexual.
Devenind tot mai agresivă, conducerea Zoo a hotărât să îi găsească un mascul pentru a-i satisface dorințele. Găsind la Zoo din Frankfurt un mascul, au luat legătura cu nemții pentru a pune la cale întâlnirea și consumarea actului.
Nemții au estimat costurile deplasării, hrana și prestația gorilei la suma de 5000 Euro, un preț exorbitant pentru bugetul Zoo București. Așa că ai noștri s-au decis să rezolve problema pe plan local.
L-au adus de urgență pe Ion, îngrijitor la Zoo:
– Ioane… uite care e treaba: e vorba de suma de 1000 EUR….. tre să fuți gorila!!!
După câteva momente de chibzuială, Ion zice:
– Ok… sunt de accord, dar cu 3 condiții:
1. O fut, da’ nu o pup pe gură,
2. Dacă rămâne grea, eu nu îi cresc plodu,
3. Ăia 1000 Euro pot să îi plătesc și-n rate ?

————————————————————————————————————

-Domnule doctor, nevastă-mea a răcit foarte rău, tușește… Ce să fac?
-Voce are?
-Abia dacă vorbește așa în șoaptă, ce să fac?
-Mda… bucurați-vă!

———————————————————————————————————–

Ion și Vasile :
-Mărie a me tot timpul se plânge – nu am ce purta, nu am ce purta!
-Vai Ioane, lasă-mă, dă-i un sac cu cartofi și las-o să-l poarte cât vrea!

———————————————————————————————————–

Am observat ca sâmbăta și duminica sunt mai puține postări pe facebook, drept concluzie oamenii sunt ocupați cu altceva și nu sunt la serviciu.

———————————————————————————————————–

La unii ziua de muncă se împarte în doua părți :”abia am ajuns ” și “imediat trebuie să plec.”

———————————————————————————————————–

-Ce este în aer și vă face fericiți?
-Wi-Fi gratis.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

