Despre neveste și chestiuni adiacente

Un englez, un francez și un rus se laudă cu nevestele lor.

Englezul:

– Soția mea este o lady, este deosebit de frumoasă, toată lumea întoarce capul după ea, iar eu, ca un lord, i-am cumpărat trei mașini – Jaguar, Mercedes și Rolls Royce, și pentru fiecare mașină i-am asortat cîte o haină de blană. Nu vă spun asta ca să vedeți cât de bogat sunt eu, dar să vă dați seama ce frumoasă este nevasta mea…

Francezul:

– Soția mea este deosebit de frumoasă și atractivă. În afară de mine, mai are cinci amanți… Nu vă spun asta ca să vedeți cât de libertină este nevasta mea, dar să vă dați seama cât este de frumoasă, că în afară de mine mai sunt încă cinci bărbați înnebuniți după ea.

Rusul se tot gândește, se tot macină ce să spună…

– Natașa mea are un cur uite-atât de mare… Plăcerea mea este să-i dau una peste cur dimineața când plec la servici, că-i tremură carnea uite-așa pe cur… Și când vin de la serviciu, încă mai tremură carnea pe curul Natașei mele… Nu vă spun asta ca să vedeți cât este de mare curul Natașei, dar cât este de scurtă ziua de muncă la noi…

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

