Femei și noroace

Un tip de la o multinațională muncește zilnic 14 ore. De ziua lui, hotărăște să-și ia o zi de concediu și să închirieze o damă de companie. Dă telefon la o firmă:

– Vreau ce aveți mai bun!

– Ok, dar vă costă 1000€ pe seară și dacă doriți și sex, încă 1000€ fetei.

– Nu-i problemă, ok!

– Mâine la ora 18.30 la restaurant la Hilton!

Ajunge tipul, ajunge și fata, o tipă super, vorbesc ei câte în lună și în stele, tipul entuziasmat:

– Acum hai să mergem și la tine! Îi dă fetei 1000€ și ajung la ea acasă…aici vede o mulțime de cărți în engleză, germană…

– Tu citești aceste cărți sau sunt pentru décor, să dea bine?

– Evident că le citesc eu! Am absolvit filologia, vorbesc curent engleza, germana, italiana, spaniola, franceza…

Cât timp se pregătește fata, tipul vede un raft cu Kant, Schopenhauer, Nietzsche și alți filosofi…

– Cu filosofii ăștia ce faci?

– Păi, am un master și în filosofie…

– Bine, dragă, dar curvă cum ai ajuns?

– Printr-un mare noroc!

————————————————————————————————————-

Femeile se comportă cu mine ca și cu Dumnezeu… Își aduc aminte de mine numai atunci când au nevoie de ceva…

Din străfundurile gândirii unei blonde :
Am să rămân toată viața virgină, să fiu un exemplu pentru copiii mei!!

————————————————————————————————————-

Femeile care simulează orgasmul fac playback sexual.

————————————————————————————————————-

– Alo, iubitule, acum poți vorbi?
– Da!
– Ok, atunci taci și ascultă!

————————————————————————————————————-

Psihiatrul întreabă:

– Au mai existat în familia dumneavoastră cazuri de boli mintale?

– Da, acum trei ani sora mea a refuzat să se mărite cu un miliardar american.

————————————————————————————————————

– Care este culmea eternității?
– Patru blonde, în patru mașini, într-o intersecție nesemaforizată.

———————————————————————————————————–

Trei prietene îşi povesteau ce au primit de la Moş Crăciun:
– Eu am primit o pereche de ciorapi plasă şi o cutie de bomboane fine de ciocolată!
– Eu am primit o lenjerie de dantelă superbă şi o ciocolată mare cu alune!
A treia spuse fericită:
– Eu nu am primit nimic, dar a rămas până dimineaţă…

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

