Sexul și foamea

Ungaria vrea să facă un gard și la granița cu România.

“De câte ori?” au întrebat, la aflarea veștii, băieții ăia care strâng fier vechi noaptea.

————————————————————————————————————

Pentru bărbați, sexul e ca foamea. Dacă nu sunt lăsați să intre într-un restaurant de lux, se duc la fast food.

————————————————————————————————————

Iubito, m-am săturat să tot fiu “vioara a doua” pe lângă tine!
-Bucură-te că mai faci parte din orchestră…

————————————————————————————————————

Gheorghe se duce la Ion și-i zice:

“Ioane…am evitat să-ți spun asta până acum…dar mă culc cu nevasta preotului.

Poți să-l ții tu de vorbă o oră după slujbă, mâine, să-mi fac și eu treaba cum trebuie?”

Lui Ion nu prea-i place asta, dar, Gheorghe fiindu-i cel mai bun prieten, acceptă.

După slujbă, începe să-l țină de vorbă pe preot, punându-i tot felul de întrebări stupide, doar să-l țină ocupat.

După ceva timp, se enervează preotul și-l întreabă de ce a venit, de fapt.

Simțindu-se vinovat, Ion îi spune toată tărășenia.

La care preotul, bătându-l prietenește pe spate, îi spune:

“Ioane, cred c-ar fi bine să te grăbești s-ajungi acasă, nevastă-mea a murit acum un an!”

————————————————————————————————————

Azi-dimineață când m-am trezit, ce să vezi? Ouă roșii!! Cred că panarama aia de aseară era la ciclu.

————————————————————————————————————-

Azi dimineață după ce am făcut duș, printre aburii de pe oglindă care se prelingeau ca niște lacrimi, a apărut chipul lui Arsenie Boca. S-a uitat în ochii mei și mi-a spus: ”Andrei, ești schizofrenic.”

————————————————————————————————————-

Femeia are două scopuri în viaţă: să se căsătorească şi să arate necăsătorită!…

————————————————————————————————————-

Prietenie feminină este atunci când două femei se invidiază reciproc în tăcere!

————————————————————————————————————-

– Bere iute aveți?
– Iuteee? N-am auzit.
– Bine. Atunci dați-mi, vă rog, o bere repede. :)))

————————————————————————————————————-

Stăteam în bucătărie și decojeam un ou fiert.
În fața mea, atent urmărind procesul stă fiul meu de un an jumate, la un moment dat intră soția și-mi zice:
– Lui Andrei să-i dai numai albușul, nu-i place gălbenușul.
Mă uit la copil și mă gîndesc… mi-a mîncat deodorantul solid, în baie l-am lăsat fără supraveghere și a ros din săpun, iar acum gălbenușul nu-i place.

————————————————————————————————————

Fetiţa merge la un bazin de nudişti cu părinţii ei. Tot plimbându-se ea, observă că toţi domnii au chestia mai mare decât tatăl ei. Merge la mamă şi o întreabă:

– Mamă, de ce toţi bărbaţii au chestia aia mai mare decât tati?

Mama, neştiind ce să răspundă:

– Draga mea, cu cât e mai mare, cu atât e mai prost bărbatul! Mai merge fetiţa să se joace şi observă ca toate doamnele au sâni mai mari decât mama ei. Merge la mamă şi o întreabă:

– Mamă, de ce toate doamnele au sânii mai mari ca tine?

– Draga mea, cu cât sunt mai mari sânii, cu atât e mai proastă doamna.

Mai merge fetiţa la plimbare, îl vede pe tatăl ei vorbind cu o doamnă, se întoarce la mama ei şi îi spune:

– Mami, mami, tati vorbeşte cu cea mai proastă doamnă din bazin! Şi cu cât vorbeşte mai mult cu ea, cu atât devine şi el mai prost!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

