Ce vor femeile, printre altele…

– Zi-mi şi mie o vorbă de dulce…
– Marmeladă-mă!

————————————————————————————————————

Aseară am dus o gagică bună la mine acasă.
– Baby… eşti fierbinte! i-am spus.
– Du-te dracului! mi-a zis, şi tu ai fi fierbinte dacă ai fi legat cu cătuşele de calorifer!

————————————————————————————————————

Nevastă-mea mi-a spus că, atunci când dorm, îi las impresia că o ignor!

————————————————————————————————————

O femeie nu caută bărbatul ideal. Ea vrea doar un bărbat care să o înţeleagă şi să spele vasele…

————————————————————————————————————

Prietena mea îmi spune mereu că am probleme de fidelitate. Ciudat…nevastă-mea nu mi-a zis niciodată treaba asta.

————————————————————————————————————

Ştii ce ar arăta bine pe tine?
– Nu. Ce?
– Eu.

————————————————————————————————————-

1.Mă trezesc
2.Ies din casă
3.O văd
4.Mă duc spre ea şi o îmbrăţişez
5.O sărut
Bine, bine, ordinea corectă este 2, 3, 4, 5, 1…

————————————————————————————————————-

-Iar vrei o rochie nouă! exclamă supărat tânărul soț. De unde vrei să iau bani?
-Dragule, doar știi că nu sunt curioasă…

————————————————————————————————————-

O blondă tânără merge la ginecolog. Intră în cabinet și îi spune medicului pe un ton ridicat:
– Am o mare problemă cu steriletul. Vreau să îl schimbați acum!
– Dar, doamnă, v-am pus steriletul asta acum câteva zile. Ce s-a întâmplat?
– Știu, dar soțul meu este nemulțumit, așa că vrea să îl schimb.
– Imposibil! Cu siguranță soțul dumneavoastră are o problemă.
Blonda se apropie de doctor și îi șoptește:
– Nu are cum să aibă probleme soțul meu, pentru că s-au mai plâns și alții!

————————————————————————————————————-

Vorbesc doi vecini:
– Ştii, am veste neplăcută pentru tine… Fata ta aseară s-a îmbătat rău de tot în club! Mi-a zis fiul meu…
– Minţi, aseară ea nu a pus nimic în gură!
– Hmm, trebuie să îţi zic că şi în privinţa asta te-a minţit…

————————————————————————————————————

– De tze blângi, mei ?
– Mi-a murit capraaa…
– Lază, mei. Uite dau la tine bani, iei aldă gapră.
Zis și făcut. A doua zi, plângea românul și mai tare.
– Aguma de tze mai blângi?
– Păi, dacă nu-mi murea mie capra, acuma nu aveam două?

———————————————————————————————————-

Bulă se însoară, are loc nunta, iar după câteva zile prietenii îl întreabă:
-Mai Bulă, cum a fost mireasa? A fost fată mare?
Bulă răspunde:
-După unii DA, după alții NU!

————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

