Cuvintele din urmă…

Ultimele cuvinte (povești adevărate):


– Nu e ceea ce pare, e numai o colegă de serviciu…


– A, e numai un pistol de jucărie!


– Numai peste cadavrul meu!


– Aruncă-mi o dată toporul ăla!


– E destul de adîncă apa. Sar eu prima dată.


– Pe aici baieti, nu este mocirlă!


– Dacă îmi crapă iarăşi Windows-ul, mă împuşc.


– Mamă, ce chelie urîtă ai!


– Dacă apeşi butonul ăla, eu mor!


– Hei, de ce apare acolo numărătoare inversă?


– Rechinaş, rechinaş… 


– Sînteţi concediat…


– Focurile de artificii arată mult mai bine de aici, de aproape…


– Bună ziua, sîntem de la Garda Financiară…


– Să nu zici că te temi de ea! E numai o femeie amărîtă…


– Ce miroase a gaz şi ce întuneric e…


– I Love Windows 95!


– Tată, de ce mi-ai pus mărul pe cap?


– Uite! Acum nu mai curentează uscătorul de păr!


– Bine, iubire. Încă o dată, dar după aia ne culcăm… 


– Nu soţul tău a venit, dragoste?


– Şi acum voi coborî cu bicicleta pînă la parter.


– Tu?! Cu aşa o fată? 


– Atenţie, cade pomul! Nu încolo…


– Uită-te la prostul ăla! Vara să culegi mure în blană!


– Ador cum ştii să gătesti tu ciupercile!


– Rezist şi 5 minute sub apă dacă vrei!


– Sper că nevastă-mea nu-i acasă!


– Pe care pedală trebuie să apăs în curbă?

Și eterna, clasica – Liber dreapta? 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

