De ce are cerbul coarne…

– Fiica ta s-a măritat?

– Nu

– De ce?

– Știi, e prea deșteaptă să se mărite cu prostul ăla, care va dori să se însoare cu ea.

————————————————————————————————————

Trei tipi, un american, un neamţ şi un român, se ciocnesc cu maşinile într-o intersecţie.
Americanul:
– Vai, Fordul meu, economiile mele pe trei luni s-au dus pe apa sâmbetei…
Neamţul:
– Vai, Mercedesul meu, economiile mele pe şase luni s-au dus pe apa sâmbetei…
Românul:
– Vai, Dacia mea, economiile mele de-o viaţă s-au dus pe apa sâmbetei…
Ceilalţi doi:
– Şi cine naiba te-a pus să-ţi cumperi o maşină aşa scumpă?

———————————————————————————————————–

Un ardelean la un pretin din Pitești, după ce o beut 2 căni de țuică:
Adă, mă dragule, o pălincă de-a mea din desagă, că așe m-am balonat…

———————————————————————————————————-

– Un prieten de-al meu s-a dus într-o deplasare peste hotare cu colegii de serviciu.
Colegii săi, dorind să facă mișto de el, înainte de plecarea acasă i-au aruncat în valiză o cutie de prezervative. Ajuns acasă, soția a început să-i despacheteze lucrurile și … găsește prezervativele.
La întrebarea nerostită, ce se citea în ochii soției, prietenul meu a improvizat pe loc:
”Înainte de plecare toți am primit câte o cutie de prezervative, eu pe ale mele nu le-am folosit.”
Colegii de serviciu o săptămână nu au vorbit cu el, căutând explicații pentru soțiile lor, cum au folosit prezervativele.

————————————————————————————————————

O femeie mai micuță de statură si grăsuță, este transportată la spital în urma unui accident minor. Completând fișa, doctorul o întreabă:
– Înălțimea, greutatea?
– 175 cm, 60 kg.
– Hei drăguță, aici ești la spital, nu pe facebook!

———————————————————————————————————–

El și ea în vizită la grădina zoologică. Tot plimbând-se pe alei, văd la un moment dat cușca leului deschisă. Curioși ce se întâmplă, se uită în stânga, se uită în dreapta, căutând pe cineva care să le poată da explicații. În cele din urmă, îl văd pe îngrijitor.
– Nu vă supărați, unde-i leul?
– La leoaică!
– Și… cât stă la leoaică?
– Cam o oră.
Ea, lui:
– Auzi? Sta o orăăăăă!!!
– Eh, înțeleg aluzia, dar eu nu sunt leu!
Când ajung la cușca tigrului, aceasta era deschisă, așa că îl întreabă din nou pe îngijitor:
– Și cât stă acolo la tigroaică?
– Două ore.
– 2 oreeee întregi, hmmm!!! spune ea cu subânțeles.
– Înțeleg aluzia, dar eu nu sunt tigru!
În cele din urmă, ajung la cerb și, după câteva întrebări, află că animalul stă la ciută doar 5 minute. Atunci el spune, răsuflând ușurat:
– Vezi, stă doar 5 minute!
– Ahaaa, răspunde ea zâmbind dulce. Am înțeles și eu în sfârsit de ce are coarne!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

