Despre fericire, femei și alte alea…

Fericirea este magazinul cu porţelanuri, dragostea este elefantul.

————————————————————————————————————-

De 60 de ani un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din Ierusalim. Despre acest bătrân aude şi o reporteră de la CNN şi se hotărăște să-i ia un interviu. Ajunge ea la Zid şi află cine este bătrânul.
După 45 de minute, bătrânul îşi termină rugăciunea şi reportera îl abordează pentru a-i lua interviul.
– Scuzaţi-mă, eu sunt reporteră la CNN şi mă numesc Rebecca Smith. Dvs. cum vă numiţi?
– Moritz Fishbein.
– De când veniţi la Zidul Plângerii?
– Aproximativ de 60 de ani.
– De 60 de ani! Şi pentru ce vă rugaţi?
– Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie şi să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
– Şi ce simţiţi după 60 de ani?
– Parcă aş vorbi la pereţi…

————————————————————————————————————

Când ne-am căsătorit, am stabilit împreună cu soţia să ne gravăm pe interiorul verighetelor câte un mesaj simbolic, unul celuilalt. Trebuia sa fie o surpriză şi niciunul dintre noi să nu divulge înainte mesajul pe care urma să-l scriem…
Eu, îndrăgostit până peste cap, am gravat frumos pe inelul soţiei: “Pentru iubirea mea eternă…”
Soţia, mai pragmatică, mi-a scris: “Pune-o la loc!”

————————————————————————————————————-

Într-o librărie:
– Fiţi amabilă, aş dori o carte de Eminescu.
– Care? întreabă vînzătoarea.
– Mihai.

————————————————————————————————————

Turcii au aflat că într-un sat din Muntenia sunt numai fecioare. Se pregătesc ei de o campanie peste Dunăre și pleacă în satul cu pricina. Ajunși acolo, dau într-adevăr de un sat numai cu fecioare. Se pun ei pe treabă și spre seară se adună în tabăra lor, obosiți, fiecare lăudându-și bărbăția. Un singur turc, mai slăbuț, supărat, îi spune pașei:
– Mărite pașă, în satul ăsta mai este o babă care-i virgină încă. Eu n-am reușit nimic.
– Nu-i nimic. Mergem cu toții la ea acum.
Merg turcii de înconjoară casa babei și încearcă să intre pe ușă, dar baba îi aruncă afară pe geam. După ce se plictisesc turcii de ieșit pe geam, baba iese în prag, își pune mîinile în șold și spune:
– Nu s-a născut încă turcul care s-o dezvirgineze pe Baba Novac!

———————————————————————————————————–

În acest moment, încerc să-mi fac prieteni în afara Facebook-ului, folosind aceleași principii.
Așa că, în fiecare zi, merg pe stradă și le spun trecătorilor ce am mâncat, cum mă simt, ce-am făcut azi noapte și ce am de gând să fac în continuare; le arăt poze cu famiIia mea, cu câinele meu, de la grădinărit și de pe marginea piscinei.
De asemenea le ascult conversațiile și le spun că îi iubesc.
ȘI FUNCȚIONEAZĂ! … Sunt deja 3 oameni care mă urmăresc: 2 polițiști și un psihiatru.

———————————————————————————————————-

Ion și Maria și-o trăgeau. La un moment dat, Maria îi zice lui Ion:
– Mă, Ioane, mă, tu ești greu, mă.
Ion, nimic. Peste 10 minute, Maria îi zice din nou:
– Mă, Ioane, mă, tu ești foarte greu, mă!
Ion, nimic. Peste încă zece minute, Maria îi zice enervată, din nou:
– Mă, Ioane, mă, tu ești din cale afară de greu, mă!
Ion, supărat:
– Păi, Mărie, noi ne-o tragem ori ne cântărim?

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

