Tot felu de timpenii…

Se întâlnesc două băbuțe:
– Eu mi-am schimbat doctorul ginecolog, e unul tânăr și frumos, zâmbește și e foarte drăguț cu mine. Tu ai rămas cu cel vechi, nu?
Băbuța îi zice:
-O fi el ramolit, da’ știi ce îi tremură mâna…!

————————————————————————————————————-

Doi tipi vindeau în piață coșuri de nuiele. Unul îl întreabă pe cel de lângă:
– Cum poți vinde atât de ieftin coșurile? Recunosc, eu fur nuielele.
– Eu fur coșurile.

————————————————————————————————————-

Mama: – Ai adus fete pe-aici cât am fost plecați?
Bulă: – Nu mamă, ce-ai?
Mama: – Sigur? Ți-am zis să nu aduci, tu să nu mă minți!
Fiul: – Da, normal că nu, ce-i cu suspiciunile astea? Am stat doar cu un prieten și ne-am jucat fifa.
Mama: – Bine…să-i zici că și-a uitat rujul în baie…

————————————————————————————————————

După un studiu amănunțit, cercetătorii britanici au descoperit că cele mai cicălitoare femei sunt nativele din zodiile Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară, Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător și Pești.

————————————————————————————————————

Când era mai micuţă, fetiţa mea spunea că vrea să fie prinţesă. Imediat i-am arătat o fotografie cu prinţul Charles.
De atunci vrea să fie medic…

———————————————————————————————————–

Trei polițiști stăteau de vorbă:
– Așa de proastă este nevasta mea, zice primul, că închiriază casete video și noi nu avem nici măcar video.
– A mea, zice al doilea, e și mai proastă, a cumpărat detergent de spălat vase și noi nici nu avem mașină de spălat vase…
– Ale voastre nu sunt nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevastă-mea la supermarket să facă cumpărături și ea și-a luat 20 de prezervative pentru vacanță…Vă dați seama ce proastă, că eu nici nu mă duc cu ea…

————————————————————————————————————-

– Soțul meu m-a părăsit de zece ani, domnule judecător.
– Aveți copii cu el?
– Da, opt! Cel mai mare are nouă ani, cel mai mic … doar șase luni.
– Păi, spuneați că v-a părăsit de zece ani!
– Da, însă din când în când vine să-și ceară scuze.

————————————————————————————————————

O femeie bătută măr se duce la un polițai ca să reclame. Acesta o întreabă cine a bătut-o, iar femeia îi răspunde că doctorul ginecolog Ionescu.
Îl cheamă polițaiul pe doctor la secție și îl întreabă ce a avut cu femeia de a jucat-o în picioare. Acesta răspunde că avusese o zi grea, cu multe nașteri, avorturi, extrauterine și alte chestii, după-amiaza de gardă și apoi tot așa, o noapte plină cu nașteri, avorturi, cezariene, iar dimineața când era în parcarea spitalului să plece acasă, a venit tipa aia la el și i-a spus că dacă-i dă 50 lei îi arată păsărica!

————————————————————————————————————

La secția de poliție, polițistul de serviciu interoghează un suspect.
Acesta răspunde inteligent la întrebări, iar, la sfârsit, polițistul îl laudă:
– Vezi, dom’le, nu ești așa de tâmpit pe cât pari!
– Vezi, dom’le, răspunde suspectul, asta-i diferența dintre noi.

————————————————————————————————————-

O doamnă își duce fetița la școala de muzică.
– Aș vrea să fie pianistă.
– În regulă. Vreo 12 ani de studii și va putea fi pianist – zice un profesor.
– Atunci mai bine violonistă.
– Se poate, dar durează cel puțin 10 ani.
– Bine, atunci cântăreață de manele.
– Asta merge mai repede. Puteți s-o așteptați aici.

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

