Cu țigani și femei…

Un soldat merge la comandantul său şi-i spune:
– Permiteţi să raportez! Printre noi sunt poponari!
– Pe ce te bazezi când afirmi asta, soldat?
– Păi pe faptul că mi-a dispărut rujul…

————————————————————————————————————

Petrică, de ce l-ai lovit pe Ionică?
– M-a făcut hipopotam, domnule învăţător.
– Când?
– Trei luni în urmă!
– Şi de ce l-ai lovit astăzi?
– Abia acum am văzut cum arată un hipopotam!

———————————————————————————————————-

– Plouă rău afară, iar nevasta-mea a plecat fară umbrelă.
– Nu va fie teamă, bănuiesc ca se va adăposti în vreun magazin.
– Tocmai de asta mi-e teamă…

———————————————————————————————————-

Soțul se întoarce de la vânătoare.
– Ei, cum a fost vânătoarea, dragul meu?
– Normal, de-acum n-o să mai cumpăram carne o lună.
– Cuuum, ai împușcat un cerb?
– Nu, am băut tot salariul.

———————————————————————————————————-

Am văzut când i-a căzut unui țigan portofelul astăzi pe stradă. L-am luat de jos, l-am deschis, m-am uitat în acte după care, am alergat după el:

– Mă scuzati, domnul Popescu?
– Nu.

————————————————————————————————————

Un tânăr stă de vorbă cu un domn mai în vârstă.
– Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
– N-ai vrea să te însori cu fiica mea?

———————————————————————————————————–

Se apropie o doamnă de un grup de bărbaţi:
– Hei, frumoşilor, nu aveţi o ţigară în plus pentru o doamnă frumoasă?
Ăştia se uită în jur, unul din ei scoate o ţigară şi zice:
– Dar de ce nu a venit ea singură şi v-a trimis pe dv.?

———————————————————————————————————-

La şcoală, la ţară, profesoara întreabă elevii:
– Copii, când e cel mai potrivit moment pentru culesul fructelor?
Puradelu răspunde:
– Când e legat câinele!

———————————————————————————————————–

– Doamnă, rochia asta vă face grasă!
– Ah, slavă Domnului, și eu care credeam că e de la shaorma!

———————————————————————————————————–

Am probat hainele de vară.
Singura chestie în care am reuşit să intru a fost panica…

———————————————————————————————————–

– Vii în seara asta la mine să vezi ultimul film al lui Tom Cruise ?
– Şi dacă nu-mi place? întreabă ea.
– Te îmbraci şi pleci !

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

