Cu femei și tîmpiți…

VÂRSTELE FEMEII MATURE –
39 , TREIZECIZECE, TREIZECIUNSPREZECE, TREIZECIDOISPREZECE…

————————————————————————————————————-

– Ai urla dacă ţi-aş da acum chiloţii jos şi ţi-aş pune-o?
– Vai, aşa ceva încă n-am făcut!
– N-ai mai făcut sex?
– Nu! Niciodată n-am urlat.

————————————————————————————————————-

-E tandru, e drăguț, dar nu înțeleg de ce nu mă cere în căsătorie!

-O fi și inteligent, dragă!…

————————————————————————————————————

Patronul unei companii le propune muncitorilor să lucreze în fiecare zi mai mult cu o oră pentru a crește productivitatea. Apoi face un sondaj printre salariați pentru a afla dacă sunt de acord.
Ionescu: Eu propun să se lucreze câte 10 ore pe zi pentru a mări profitul companiei.
Vasilescu: Eu zic că putem lucra chiar 12 ore pe zi, pentru că trebuie să ajungem cât mai repede la nivelul concurenței.
Popescu: Am putea să lucrăm 16 ore pe zi, suntem obligați să ne facem datoria.
Vine și rândul lui Gheorghe: Eu sunt de părere să nu mai plecăm acasă deloc. Pentru că acasă ne întâlnim cu nevestele și riscăm să se nască tâmpiți ca Ionescu, Vasilescu și Popescu.

————————————————————————————————————-

Un bărbat stătea culcat în pat cu o blondă focoasă. După o partidă fierbinte de sex, ea a petrecut următoarele 2 ore mângâindu-i testiculele bărbatului, producându-i o deosebită plăcere.
La un moment dat, el s-a întors și a întrebat-o:
– De ce îți place atât de mult să îmi mângâi testiculele?
– Din cauză că… nu știu cum să îți spun…
– Spune.
– Din cauză că îmi este foarte dor de ale mele.

————————————————————————————————————-

Omul nu e făcut să muncească! Dovada: faptul că oboseşte.

————————————————————————————————————

Un istoric competent poate demonstra că orice eveniment care s-a produs era inevitabil.

———————————————————————————————————–

Gândiți-vă la un număr din două cifre între o sută şi două sute. Înmulțiți-l cu cinci. Scădeți zece. Adunați douăzeci, împărțiți-l la doi și închideți ochii. E întuneric, nu-i așa?

———————————————————————————————————–

Un cuplu, căsătorit de 20 ani, noaptea în pat, încearcă să facă sex. Totul ca de obicei: emoţii zero, nici o plăcere, nici o bucurie. Aşa a trecut ceva timp. În sfârşit, soţia, oftând, spune:
– Ce, nici tu nu reuşeşti să-ţi imaginezi pe cineva?

————————————————————————————————————

– Aveti o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceți timpul liber?
– Stau acasă mai tot timpul…
– De ce nu vă găsiți o femeie să ieșiți cu ea în oraș, să vă distrați? Nu v-ar plăcea?
– Ba da, mi-ar plăcea !
– Și atunci de ce nu o faceți? Sunteți timid?
– Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

