Cu și despre papagali…

Aseară mi s-a pus pata pe una care trecea prin parc, așa că reușesc până la urmă s-o prind într-un loc retras și s-o imobilizez.
După ce îmi scot, agitat,”chestia”, ea exclamă:
– Nuuu!…Asta-i tentativă!!!…
– De ce?! întreb.
– De pulă!…îmi răspunde râzând în hohote.

————————————————————————————————————

Proaspăt posesoare a permisului de conducere, soţia e la volan, cu soţul alături, pe post de observator:
– Ce ţi-e şi cu pietonii ăştia, parcă vor să se sinucidă, mai că ţi se bagă sub roţile maşinii!
– De ce nu încerci să cobori automobilul de pe trotuar şi să circuli pe stradă? o întreabă soţul cu blândeţe.

————————————————————————————————————

Vine copilul acasă, elev de liceu, iar tatăl său îi zice:
– Ascultă, am vorbit azi cu diriginta ta, dar foarte putin, și mi-a spus că ești corijent, dar nu mi-a spus la ce, așa că te întreb eu: la ce anume esti corijent? La matematică, limba română, fizică?
– Şi chimie…

————————————————————————————————————

Doctorul mi-a zis să nu mai beau.
Apoi mi-a zis să nu mai zâmbesc aşa.

————————————————————————————————————

Se întâlnesc doi prieteni.
– Ce mai face papagalul tau?
– Din păcate, a murit.
– Era bolnav?
– Nu, a murit de ciudă. De când m-am însurat, el n-a mai reușit să scoată o vorbă în casă…

————————————————————————————————————

Un tip își găsește BMW-ul cu botul praf în parcare. Se uită în jur după autorul dezastrului și nimic, în schimb vede un bilețel pe parbriz: “Regret că tocmai mi-am băgat cârligul de la Dacie în mândrețea ta de mașină. Îți scriu pentru ca fraierii de martori care se uită să creadă că îți las adresa, numărul de telefon și asigurarea. Da` să știi că eu regret din nou…

————————————————————————————————————-

O femeie vine la preot și se plânge cã soțul o înșealã. Preotul îi spune:
– Nu cred una ca asta, el, așa om cumsecade…
– Da pãrinte, pãi uite, am și dovada – și scoate o pereche de chiloți femeiești.
– Bine, am sã-l chem și am sã discut cu el, iar chiloții i-a luat în semn de dovadã și i-a pus în buzunar.
Ajunge el acasã, copilul cere niște mãrunțiș pentru înghețatã, iar, deoarece mama nu avea mãrunt, preotul îi spune:
– Maria, ia din haina mea, cã pare-se cã avem ceva mãrunt.
Se duce Maria, bãgã mâna în buzunarul hainei și când acolo, gãsește chiloții, îi ia, se apropie de soț și-l sãrutã, el, nedumerit de cele întâmplate și mai ales de reacția ei, a muțit, gândindu-se cum sã-i explice neînțelegerea, iar ea:
– Nu știam, dragule, cã mã iubești așa tare, încât și chiloții mei îi porți cu tine.

————————————————————————————————————

Un tip elegant intră într-un renumit magazin de bijuterii, însoțit de o superbă domnișoară. Împreună, aleg un colier de 50.000 de euro pentru ea. Fără ezitare, omul scoate carnetul de cecuri și îl completează cu suma respectivă. Vânzătorul era un pic încurcat, deoarece suma era considerabilă, și era prima dată când îi vedea pe cei doi.
– Am sentimentul că vă gândiți în sinea dumneavoastră dacă cecul are acoperire sau nu…
– Hmmm, păi… da…
– Astăzi e sâmbătă și banca mea este închisă, dar iată cum propun să facem: eu vă las cecul completat și numărul de telefon, pentru orice eventualitate, iar bijuteria rămâne la dumneavoastră în magazin. Luni vă duceți la bancă, încasați cecul și apoi trimiteți colierul prin curier domnișoarei, zise omul în timp ce se sorbea din ochi cu tînăra.
Bijutierul, satisfăcut de această propunere, acceptă. Când se duce luni la bancă, însă, stupoare: cecul nu avea acoperire. Consternat, bijutierul telefonează clientului care îi spune:
– Dar nu este nimic grav! Pe dumneavoastră nu v-a costat nimic, iar eu am petrecut gratuit o noapte sălbatică cu domnișoara. Vă mulțumesc pentru colaborare!

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

