Scufița Roșie și clasificarea românilor …

Doi polițiști angajează un poet să le compună o poezie pentru un concurs. Se întâlnesc după cîteva zile și poezia suna cam așa:
“Primăvara a venit,
Florile au înflorit,
Pe pășune stau doi boi”.
Polițiștii se gândesc că cei doi boi ar putea să ducă cu gândul la ei doi și îi cer poetului să găsească o altă poezie. După alte câteva zile se întâlnesc și poetul le spune poezia:
“Primăvara a venit,
Florile au înflorit,
Pe pășune stau doi boi,
În afară de noi doi”

————————————————————————————————————-

Doi olteni, în București, urcă în tramvai. Primul întreabă de un pasager:
-Cu ăsta ajung la gară?
-Nu!
Al doilea:
-Dar eu?

———————————————————————————————————–

– Aveți o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceți timpul liber?
– Stau acasă mai tot timpul…
– De ce nu va găsiți o femeie să iesiți cu ea în oraș, să vă distrați? Nu v-ar plăcea?
– Ba da, mi-ar plăcea!
– Și, atunci, de ce nu o faceți? Sunteți timid?
– Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea!

———————————————————————————————————–

Scufița roșie se plimba prin pădure…știți voi… la bunica. Pe cărare se întâlnește cu Tarzan (ala cu cârpa!). Scufița…extrem de curioasă de felul ei, îl abordează:
– Măi Tarzan….. ce ai tu acolo sub cârpa aia ca văd că se mișcă ceva?
Tarzan, rușinat:
– Ce să am, Scufița Roșie…nu-ți pot spune…ești minoră, îți zic altădată…
– Nu, nu, nu…nu te las în pace până nu-mi spui!
Să scape de nebună:
– E, dacă vrei să știi…hmmm… ca să înțelegi …e o seringă!
– SERINGĂ??? zise Scufița. Vreau și eu o injecție!
Pentru a scăpa de nebună, Tarzan îi satisface dorința. Extrem de satisfăcută, Scufița pleacă mai departe prin pădure cântând de fericire. Se întâlnește cu Albă ca Zăpada:
– Ce ai fată, de ești așa de veselă?
– Păi…m-am întâlnit cu Tarzan…l-am întrebat ce are sub cârpă, mi-a zis că are o seringă și mi-a făcut și o injecție…fată, și a fost așa de bine…
– Al dracu’ mincinos…mie mi-a zis că are o suzetă!

————————————————————————————————————

Românii, oameni încercați de-a lungul istoriei, se clasifică astfel: – optimiști: învață engleza; – pesimiști: învață rusa; – realiști: învață să tragă cu arma…

————————————————————————————————————

O tânără doamnă oprește mașina în fata semaforului, la roșu. Se aprinde galben – doamna stă pe loc, verde – doamna iarăși stă. Se aprinde roșu, din urmă, claxonează celelalte mașini. De ea se apropie un polițist care o întreabă:
– Doamna dorește altă culoare???

————————————————————————————————————

O blondă se plânge unei prietene:
– Soţul a zis că nu-mi mai dă voie la volan, până nu învăţ să îngrop motociclişti.

———————————————————————————————————–

– Mă iubește, nu mă iubește, mă iubește, nu mă iubește.
– Doctore, lăsați-mi dinții în pace!

———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

